Ko se ti (pre)pozno zvečer zalušta nekaj sladkega ...


Joj, kako pozno je, jaz bi pa tako nekaj sladkega... Stavim, da gre to definitivno takoj v trebuh, groza! Ah, če pa si ne morem pomagati. Najverjetneje bom vseeno šla do hladilnika in se jezila sama na sebe pozneje...  Poznano, ha?! ;)
Seveda se (malo) hecam in se mi itak zgodi, da pozno zvečer pojem kaj sladkega, glede česar se ne obremenjujem preveč. Če je tu in tam ni s tem popolnoma nič narobe.
Je pa še bolj idealno če ob takih priložnostih posežemo po čem okusnem in povrhu narejenem iz zdravih sestavin.

Ker vem, da se nam to vsem dogaja bom z vami delila moj najljubši recept za super enostavne, super hitro pripravljene in super dobre mafine kar iz mikrovalovne pečice.
Za celoten postopek od priprave pa do pečenja boste potrebovali samo kakšnih 5 minutk.
Sestavine, ki jih potrebujemo imate verjetno že doma.

Potrebujemo:

- šalčko za kakav
- ovsene kosmiče
- sadje (najboljši so gozdni sadeži, jagode, maline, ribez, ...)
- jajce
- agavin sirup ali med

Sestavine ... btw poglej kako sem postavila jajčko :P



Postopek:

Vzamemo najljubšo šalčko za kakav (moja sovica) in jo do četrtine napolnimo z ovsenimi kosmiči.
Dodamo jajce in res dobro premešamo. V zmes vmešamo še sadje, jaz uporabljam kar zamrznjene gozdne sadeže (po želji sladkaš, jaz na koncu) in postaviš v mikrovalovno pečico za 1-2 minuti. Nato vzameš šalčko ven in preveriš če je pečeno, če ni pečeš še 30 sekund in spet preveriš.
Na koncu šalčko previdno obrneš na krožnik, preliješ z agavinim sirupom in poješ, njami!

Tako izgleda pred pečenjem v mikrovalovni


Če vam je pomemben lep izgled morate biti pozorni, da ne dodate preveč sadja, saj bo v tem primeru mafin preveč moker in bo ob obračanju na krožnik razpadel ... kot moj na sliki. ;)
Moramo pa biti paziti tudi na to, da sadje dobro vmešamo med ovsene kosmiče, ker res nočemo jesti samo pečenih ovsenih kosmičev!

To je to, sporočite mi če vam je bil mafin všeč. :)




Ni komentarjev