Liebster Award 2015


Najprej se bi rada zahvalila blogerki Moniki za nominacijo Liebster Award 2015. Hvala! :)
Gre za spletno nominacijo oz. t.i. nagrado, ki jo blogerji podarijo trem na novo odkritim blogerjem, ki jih v zadnjem čau spremljajo.
Monikin blog boste našli na tej povezavi: http://candylovestreet.blogspot.com/ .
Definitivno se ga splača brati, saj blogerka preseneča z izvirnimi nasveti in -kar je meni najbolj všeč - velikooo kozmetike. ;)

Zdaj pa na Monikina vprašanja, ki jih najdete spodaj.









1. Ob kateri uri zjutraj najtežje vstaneš?

Uff, dobro vprašanje. Kaj pa če odgovorim, da ob vsaki?! ;)
Načeloma vstajam okrog 6:30, kar se mi zdi še kar človeška ura. Če pa je treba vstati pred šesto uro pa je res malo težje, potem ponavadi celo jutro izgledam, kot zombi.


2. Si ljubiteljica kave ali čaja?

V bistvu obojega. Nora sem na različne vrste čajev, predvsem pravih in zeliščnih mešanic. Prav tako pa sem obsedena s kavo in vsemi ostalimi mešanicami, ki vsebujejo vsaj malo kofeina. Včasih se mi celo zgodi, da pijem kar oboje naenkrat - čaj in kavo.


3. 3-je kozmetični izdelki, ki so nepogrešljivi v tvoji torbici?

Težko izberem samo tri, saj je moja torba ponavadi polna uporabnih, pa tudi tistih malo manj uporabnih stvari. Če se že moram odločiti za tri bi izbrala kremo za roke, balzam za ustnice in pa krtačo za lase.


4. Katera blagovna znamka oblačil ti je najljubša?

Nekako nimam stalne najljubše znamke, pred kratkim sem naročila nekaj oblačil od Iska London, ki so mi zaradi svoje barvitosti in potiskov zelo všeč. Sicer pa rada zahajam v Zaro in H&M.


5. Kaj najraje počneš v svojem prostem času?

Rada potujem in raziskujem nove, še ne-obiskane kraje, preberem kako dobro knjig, šopingiram s prijateljicami, zelo rada pa tudi obiščem kakšen SPA in se razvajam z mojim dragim.


6. Katero olje za lase, ki si ga do sedaj, če si ga preizkusila se ti je zdelo najboljše?

Verjetno, da bo to kar Moroccanoil, čeprav mi njegova cena ni preveč simpatična.


7. Kaj te takoj spravi v boljšo voljo?

V dobro voljo me spravijo že čisto preproste stvari, kot je lep sončen dan, vonj jutranje kave, uživanje prostega časa z Denisom, klepet s prijateljicami, moj mali kužek, ki se me vedno razveseli, pa čeprav me ni bilo samo 5 minut ... Bi lahko še kar naštevala. :)


8. Potovanje, ki ti je ostalo v spominu.

Lani sva se z Denisom odpravila na obisk k prijatelju v Oslo na Norveško. Najbolj mi je ostalo v spominu to, da je bilo takrat  (julija) v Sloveniji kar hladno in deževno, okrog 23 stopinj. Na Norveškem pa smo imeli kar 32 stopinj, celo v njihovem morju sva se lahko kopala. Najbolj zabavno je bilo ko smo pristali na letališču, vsi naši toplo oblečeni, midva pa zmrzujeva v kratkih hlačah. Res zanimiv občutek, ko prideš iz Norveške v Slovenijo in se moraš najprej obleči. ;)


9. Essence ali Catrice?

Ne vem, težko se odločim. Verjetno pa Catrice.


10. 5 lastnosti, ki jih sovražiš pri sebi.


To pa je najtežje vprašanje.
Hmm ... mogoče včasih preveč kompliciram, sem malo (res malo!) drama queen, domišljava in hočem imeti vedno prav. Okej, to so sicer štiri stvari, ampak poudarki so na mogoče in malo! :P
Me pa zanima kaj bi Denis menil o tem. ;)



11. Spomladi pa res začnem skrbeti za postavo, da bom do poletja fit:) Da, Ne?

V bistvu ne, poskušam biti fit čez celo leto. Včasih uspeva malo bolj, včasih pa pač malo manj.
Bolj, kot to, da bom dobro izgledala v kopalkah mi je pomembno, da bo moje telo zdravo in se bom še mnogo let dobro počutila v njem.
Če dobro izgledaš v kopalkah pa je seveda samo še en dodaten bonus, tega pa res noben ne more zanikati. ;)




Tako, mislim, da smo zaključili z mano. Nominiram pa blogerke, ki jih zadnje čase spremljam in rada berem. To so: Keep Calm And Wear Lipstick, Fashion by Larissa in Invisibly Perfect.


Punce, tukaj so vaša vprašanja:

1. Brez katerega sodobnega pripomočka si več ne prestavljaš življenja?

2. Zadnja laž, ki si jo povedala? ;)

3. Brez katerih treh kozmetičnih izdelkov ne zapustiš stanovanja?

4. S kom bi bila najraje ujeta v pokvarjenem dvigalu?

5. Tri vrednote, ki jih najbolj ceniš pri ljudeh.

6. Tvoj sanjski kraj za počitnice?

7. Katera je TRENUTNO tvoja najljubša šminka?

8. Katero vprašanje najbolj sovražiš?

9. Naštej tri stvari za katere najraje porabiš svoj denar.

10. Kaj ti je ljubše? Zima ali poletje?













2 komentarja

  1. Larisa...ful luštni odgovori,sem jih prav z veseljem prebrala:)

    OdgovoriIzbriši