2.26.2015

NA TESTU: kozmetika Soraya - Care & Control


V zadnjem času je veliko govora o kozmetiki znamke Soraya.
Omenjena in visoko cenjena je v marsikaterem blogu, same pozitivne stvari pa se da slišati tudi izven obsega svetovnega spleta.
Kot veste, sama rada preizkušam nove stvari in svoj denar najraje porabljam za nakup kozmetike, saj sem mnenja, da se v kopalnici vedno najde mesto še za kakšen izdelek. ;)
Tako sem se odločila, da bom za vas - in seveda za potešitev lastne radovednosti - omenjeno znamko preizkusila.


Soraya prihaja iz Poljske, kjer je ena izmed vodilnih blagovnih znamk na področju kozmetike, kot tudi na splošno.
Njeni izdelki spadajo v srednje cenovni in višje kakovostni razred, primerni pa so za ljudi vseh starostnih skupin ter spolov.
Poslanstvo te moderne in inovativne kozmetike lahko strnemo v en sam stavek, ki ga rada sliši čisto vsaka izmed nas ... "Kako čudovito danes izgledaš! "  :)
Soraya je na slovenskem trgu prisotna že eno leto in ravno v teh dneh praznuje svoj prvi rojstni dan, ob tem pa vse svoje kupce nagrajuje s prelepimi uhani ob nakupu nad 40€. Uhani v obliki biserčkov že krasijo moja ušesa, pa tvoja?
Več informacij o kozmetiki Soraya, njihovi filozofiji, vseh prejetih nagradah in podobnem lahko izveš tukaj.
Sedaj pa na izdelke, ki sem jih v preteklem tednu testirala. ;)




V svojih prejšnjih objavah sem že večkrat omenila, da je moja koža mastna, občutljiva in nagnjena k pogostemu pojavu ogrcev. Svojo diagnozo kože sem preko elektronske pošte zaupala ekipi Soraya, zanimalo me je namreč kateri izdelki bi bili primerni za moj tip kože.
Dobila sem zelo prijazen in nadvse izčrpen odgovor o liniji izdelkov Care & Control.
Izdelki omenjene linije vsebujejo salicilno kislino, eno izmed redkih sestavin, ki dokazano pomaga pri odstranjevanju nečistoče s kože in je še posebej primerna za vse s problematično kožo, nagnjeno k mozoljem in ogrcem.
BHA ali salicilna kislina, na kožo deluje antibakterijsko saj prodre skozi maščobo in tako znotraj por uničuje bakterije, ki so odgovorne za vnetja. Rezultat je vidno lepša in bolj zdrava koža z manj nečistoč, ki se kažejo v obliki mozoljev in ogrcev. 
Tukaj pa je potrebno še posebej izpostaviti, da se mora koža na BHA navaditi, zato se lahko v prvih dneh uporabe stanje na koži poslabša. Možen je tudi pojav rdečice in pekoč občutek ob nanašanju izdelkov.
Do tega pride, ker BHA kožo čisti in lahko tako pospeši hitrejši pojav vnetij, ki so bila že v nastajanju in bi tako ali tako prišla na plan v roku nekaj dni. Pomembno je, da se ne ustrašite in nadaljujete z uporabo izdelkov, saj boste v nasprotnem primeru (brez pomoči salicilne kisline) težko pozdravili vsa nova vnetja. Ker je salicilna kislina v osnovi narejena podobno kot aspirin, izdelki za vas niso primerni v kolikor ste nanj alergični.
Če vas zanima več o salicilni kislini si preberite zanimiv članek na Sorayini spletni strani


Zagotovi si 8% popust ob nakupu celotnega paketa izdelkov Care & Control


Pri Sorayi so mi sicer priporočali, da naj za začetek kupim le antibakterijski tonik in vidim kako se bo moja koža odzvala na salicilno kislino. Seveda si lahko mislite, da sem namesto tega naročila kar cel paket Care & Control izdelkov. Kako tipično zame! ;)
Na srečo tokrat mojega "ne poslušanja" poznavalcev nisem obžalovala, saj se moja koža in BHA kar dobro razumeta. Na začetku je sicer prišlo do majhnih nesoglasij, ki so se pokazale v obliki treh majhnih mozoljčkov, ki pa so izginili v roku dveh dni.
Prve tri dni me je ob uporabi koža rahlo pekla, neke posebne rdečice pa nisem opazila, če že je izginila v petnajstih minutah po nanosu.




Prvi izdelek linije Care & Control, ki ga je vseboval moj paket je namenjen čiščenju obraza. Vsebuje salicilno kislino v kombinaciji s sadnimi kislinami. Uporabljate ga lahko na kar tri različne načine in sicer kot gel za čiščenje, piling ali pa 5 minutno masko.
Struktura izdelka, ki ga lahko vidite na spodnji fotografiji je dokaj gosta in se lepo nanaša ter izpira. Vsebuje številna mikrozrnca, ki globinsko očistijo kožo, a so dovolj nežna, da ne odstranijo njene naravne povrhnjice.
Vonj vseh izdelkov Care&Control je zelo nežen, skoraj nevtralen in meni osebno prijeten.
Sama izdelek uporabljam na vse tri načine. Izmenično ga v kombinaciji z gobico za čiščenje vsak drugi dan uporabljam kot piling, enkrat na teden pa tudi kot masko za obraz.
Gel odlično očisti in matira, po uporabi je koža mehka in sijoča.





Tonik z BHA kislino, sadnimi kislina in izvlečki graviole nežno očisti vašo kožo in vidno zmanjša pore. S kože pomaga odstraniti še tiste zadnje nečistoče, hkrati pa jo nežno navlaži in ohranja njeno naravno ravnovesje. Vonj tonika je tako kot pri ostalih izdelkih, zelo nežen, v stiku s kožo pa je, ko se navadite na salicilno kislino, prijeten in osvežujoč. 





Care & Control antibakterijska BHA krema

Izvleček graviole, ki so prisotni tudi v tej kremi, pomagajo pri pomiritvi raznih vnetij na koži. Krema je čudovite, lahke teksture in se lepo razmaže po koži. Vpije se skoraj takoj, ne pušča mastnega občutka ter kožo deluje nežno in pomirjajoče.
Po nanosu je moja koža sijoča, mehka, gladka in najpomembnejše, brez mastnega leska. Čeprav sem kremo uporabljala samo zvečer, jutra so rezervirana za CC kremo, so bili rezultati vidni zelo hitro.




Maska s kvasom 

Na zgornji fotografiji je sicer vidna samo ena maska, to pa zato, ker sem drugo morala odpreti za preizkušanje. K paketu izdelkov dobite gratis kar dve maski za obraz. :)
Maska vsebuje hidrolizat kvasa, ki zavira prekomerno delovanje žlez ter tako pripomore k manj mastni koži z manj mozlolji in orgci. Poleg kvasa se v maski nahajajo tudi cink, limonske trave in anacidol, ki se odlično bojujejo proti nečistočam na koži in nanjo delujejo antibakterijsko.
Maska sicer nima ravno prijetnega vonja, v enem pakiranju pa je dobite več kot preveč za en nanos na obraz. Mene je v prvih minutkah po nanosu koža kar precej pekla, podobno kot ob globinskemu čiščenju pri obisku kozmetičarke. Pekoč občutek se je hitro pomiril, koža pa je bila po uporabi sveža in gladka, ter čisto nič rdeča.







V moji nakupovanlni košarici se je znašla tudi CC krema, ki sem si jo že nekaj časa želela preizkusiti in prav tako spada v linijo izdelkov Care & Control. 
Ko sem jo dobila se mi je najprej zdelo, da jo bom porabila zelo hitro, embalaža namreč vsebuje le 30 ml. Dejstvo pa je, da ni potrebno porabiti veliko izdelka, da se lepo in enakomerno razporedi po vsem obrazu.
CC krema, ki ima kar 10 nalog in je namenjena vsem, ki so podobni meni in se jim zjutraj ne ljubi celo večnost stati pred ogledalom. Tako lahko združim kremo in puder v en sam nanos in spim kako minutko dlje. ;)
Krema je sestavljena po pametni formuli, ki ne maši por in vsebuje mineralne pigmente za enakomernejšo polt.
Po nanosu koža izgleda naravno, se tekom dneva ne prične svetiti in nima učinka maske na obraz, kot se to zgodi pri številnih pudrih.
Če se vam po nanosu zdi prekrivnost preslaba lahko še vedno nadaljujete s tekočim pudrom ali pudrom v prahu.
Pri meni se je CC krema v kombinaciji s korektorjem in zaključnim mineralnim pudrom obnesla odlično, na spodnji fotografiji si lahko ogledate njen odtenek. Na fotografiji mogoče res izgleda malenkost temno, ko pa se povsem razmaže in vpije v kožo ustvari barvo, ki je enaka vaši naravni polti.
Krema je lepo mazljiva in jo lahko nanesete kar s prsti. Odlično prekrije vse manjše nepravilnosti, kot so blažja rdečica, mozolčki in majhne brazgotine, ki so mi ostale od ogrcev.
Končni rezultat je zdrava, mehka, lepa in pred soncem zaščitena koža. CC krema namreč vsebuje zaščitni faktor 15, ki je primeren predvsem za te zimsko/pomladne mesece.
Od kar uporabljam CC kremo moj puder sameva na polici in bo tam kar ostal, ker te kremice res ne zamenjam več! :)



Da ne bom predolga, bi za zaključek rekla samo še to, da je moja koža danes, po več kot tednu dni uporabe videti velikooooo lepša, bolj zdrava in sijoča. S tem ne mislim na tisti masten sijaj, ki nastane po nekaj urah ob uporabi nepravilnih izdelkov za mastno kožo, pač pa zdrav lesk, ki ga ima naša koža, ko je zdrava in zadovoljna. Izdelke znamka Soraya bom uporabljala še naprej in lahko rečem, da jih uvrščam med svoje top kozmetične znamke, prav tako pa jih priporočam tudi vam. :)


P.S. : Verjetno ste na embalaži izdelkov opazili poljski jezik, bodite brez skrbi na čisto vsakem izdelku, vključno z vzorci, so tudi vsa slovenska navodila in deklaracije. 


11 komentarjev:

  1. Bo treba preizkusiti kakšen izdelek, sem pa drugače že prebrala nekaj plusov Soraye :)

    Zelo všečen blog imaš, všeč so mi tvoje objave, ocene produktov :)

    xoxo, Valentina
    http://thebeautyofcharm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Valentina! :)
    Jap, Sorayo pa ti res toplo priporočam. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je na wish listi, čakam da se denarnica napolni :P

      Pri meni je po navadi tako, da imam nagledano eno stvar, kupim pa 3, potem pa delam na tem, da najprej te produkte porabim, ker se zna zgoditi, da kupim kakšnega novega, pa se prejšnjega zato naveličam

      Izbriši
  3. Hvala enako, točno tako je pri meni! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kakšna škoda, da sem alergična na Aspirin. Bi drugače tudi jaz stestirala ta izdelek :) fajn ocena ;)
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff, škoda. No saj imajo kar dosti izdelkov, salicilno kislino pa vsebujejo le redki. Priporočam ;)

      Izbriši
  5. Waw tole se bere super in je kot nalašč za mojo kožo :) nisem vedela, da se je dejansko mogoče znebiti mastnega sijaja ali ga vsaj precej zmanjšati le z uporabo pravilnih izdelkov. Hehe ne morem verjeti, da si me v manj kot 1 tednu prepričala za nakup novih izdelkov, ki jih sicer sama nikoli ne bi niti pogledala. Soraya bo še malo počakala, da porabim trenutno zalogo, ker se bojim, da bo drugače kot tvoj puder stala na polički in čakala na boljše čase :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj ko so mi pri Soraya svetovali sem jim enako rekla, da bom najprej porabila staro kozmetiko in šele nato probala z njihovo in mi ni bilo žal. Naročile sta jo hkrati še moja sestra in pa svakinja, obe zadovoljni. Poznam pa recimo eno punco, ki ima zelo, zelo problematično kožo pa pravi, da po 3 tednih uporabe še ni nekega izboljšanja.
      Vsaka koža je pač zgodba zase, meni recimo ta kozmetika ful ustreza in jo bom kar nekaj časa uporabljala. :)

      Izbriši
    2. Mogoče veš, če jo je mogoče dobiti tudi v tuš drogeriji? Sem gledala na internetu pa nisem dobila nobene uporabne informacije :(

      Izbriši
  6. Na žalost samo na njihovi spletni strani, vsaj kolikor je meni znano, sem drugače tudi jaz vse preiskala.
    Celo poljske spletne strani sem gledala kjer so cene dosti nižje, a kaj če bi me v tem primeru toliko več prišla poštnina in bi bilo na koncu še slabše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj škoda.. še sreča, da sem te vprašala še preden sem šla v lov na izdelke. Hvala ti :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts