50 random facts about me



Verjetno ste tovrstne objave že zasledile na drugih blogih, osebno take objave zelo rada prebiram. Objavo sem napisala za vse tiste, ki bi me rade malo bolje spoznale. :)





1. Rodila sem se leta 1991, trenutno sem stara 24 let.



2. Nisem ravno športni navdušenec in ne maram timskih športov. Obožujem pa plavanje, ki sem ga nekaj časa tudi trenirala.



3. Nora sem na testenine vseh vrst in bi jih lahko jedla vsak dan! 



4. Moj najpogosteje izgovorjen stavek: "Joj, kako sem že lačna."



5. Ne vem kaj bi mi bilo všeč dovolj, da bi to počela celo svoje življenje. Sicer mi je všeč ogromno stvari, ampak nič dovolj. Če malo razmislim bi pa z veseljem sodelovala pri ustvarjanju kakšne ženske revije.



6. Imam  psička Mozarta, pasme Coton de Tulear, ki ima poseben dar, da me vedno spravi v dobro voljo.



7. Ljudi ne razlikujem po barvi, spolu, miselnosti, veri ali spolni usmerjenosti.



8. Obožujem kavo, najraje pa jo pijem v družbi.



9. Rada spoznavam nove ljudi in sem precej komunikativna oseba. 



10. Že od kar pomnim mi je všeč roza barva, ki pa jo uporabljam zelo zmerno.



11. Moje najljubše knjige so vsi deli Harry Potter-ja. Prebrala sem jih večkrat, če bi imela več časa bi jih pa še večkrat. ;)



12. Lase si barvam že od začetka srednje šole. Bila sem že blond, svetlo rjava, v različnih odtenkih rdeče in vijolične, sedaj pa sem se pobarvala na svojo naravno barvo - srednje rjavo.


13. Vse načrtujem v nulo, pa naj gre še za tako nepomemben dogodek. Vseeno pa sem včasih totalno neorganizirana.



14. Obsedena sem s svojim telefonom.Včasih sem na telefonu tudi, ko sem v družbi. Dejansko te lahko poslušam in ob tem gledam v telefon ...  sicer pa tega načeloma ne delam saj se mi zdi nespoštljivo do sogovornika.



15. Vedno se poskušam postaviti v čevlje druge osebe in ugotoviti, kako se bi ob tem sama počutila.



16. Zelo rada potujem.



17. Velika sem nekaj čez 180 centimetrov. Ne, ne maram košarke, pa tudi manekenka nisem nikoli želela biti.


18. Če bi lahko na sebi kaj spremenila bi to bile malenkosti. Na splošno sem kar zadovoljna sama s sabo. 


19. Moj jezik pogosto prehiteva moje možgane. Pogosto mi je kasneje žal.



20. Rada imam naravo in živali, še posebej všeč pa so mi plazilci.



21. Obožujem Čokolešnik, spet nezdrava hrana ... saj vem. ;)



22. Raje kot, da bi poklicala pošljem SMS.



23. Imam najbolj razumevajočega fanta na svetu, ki me vedno podpira. Skupaj sva že skoraj 6 let in
tudi moj blog je bila njegova ideja.


24. Angleščino razumem zelo dobro, nerada pa govorim angleško.
Med drugim berem tudi angleške knjige in se za izpite večinoma učim iz angleške literature, moja izgovorjava pa je bolj slaba. 


25. Ne maram javnega nastopanja in imam grozno tremo. Zelo me preseneti, ko kdo na koncu pohvali moj nastop, češ: "Ti pa govoriš tako sproščeno" ...  Aja?!


26. Obožujem wellness vikend oddihe, ki si jih z mojim dragim privoščiva vsaj enkrat letno. Včasih se šaliva, da sva kot dedek in babica, saj sva pogosto med najmlajšimi v celotnem hotelu.



27. Zanimivo je, da za razliko od večine punc jaz raje kuham in ne maram preveč prečenja in priprave sladic.


28. Ne kadim, alkohol pa je moja malo pogostejša razvada. ;)



29. Za sedaj imam en tatu, želim pa si še kakšnega.



30. Kuhati sem začela šele pri 20-ih letih, prva stvar, ki sem jo skuhala pa je bil riž in ni bil preveč dober. Sicer se nerada hvalim a danes delam res božanske rižote.



31. Stvari, ki jih ima večina ostalih ne bom nosila pa če so mi še tako zelo všeč. Npr. bele all starke so zelo tipičen primer.



32. Precej slabo vidim in sem kratkovidna. Brez očal ali leč sem skoraj slepa! :D



33. Včasih sem bila grozni knjižni molj in so bile knjige moja največja zabava, kar je mogoče že rahlo mejilo na obsedenost. Danes me je vse skupaj minilo in se moram včasih k branju prav prisiliti.



34. Zanimivo pa je, da si nisem nikoli kupila nobene knjige, raje obiščem knjižnico.



35. Zavedam se, da je včasih dobro ostati tiho in svoje mnenje zadržati zase.



36. Imam dve mlajši sestri in mlajšega brata.



37. V timskem delu se najbolje počutim kot vodja. Sicer pa imam vedno nove ideje in pobude.



38. Sem izrazito družaben človek in nisem rada sama. 



39. Zelo hitro se navdušim, še hitreje pa se enake stvari naveličam.



40. Ko vidim, da se komu godi krivica ne morem pogledati stran.



41. Nisem  navdušena nad nakitom in imam le nekaj osnovnih kosov.



42. Poslušam najrazličnejše zvrsti glasbe, všeč mi je skoraj vse, najraje pa imam rock.



43. Sem precej nerodna in se pogosto poškodujem, modrice niso za mene nič novega. :D



44. Res veliko jem. Sodelavci so me pri malici pogosto spraševali kako mi fizično uspe pojesti takšne količine hrane. Moj fant pa pravi, da sem pač požeruh. :D



45. Ljudje, ki me ne poznajo me pogosto opišejo kot zvišano domišljavko. Po resnic povedano nimam pojma zakaj, saj se trudim biti prijazna do vseh. Domišljava pa ... bi mogoče držalo.



46. Definitivno nisem jutrani človek, vstati pred 8 uro zjutraj je prava muka. Spat pa  ponavadi hodim okrog ene ure. 



47. "Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri, ampak na pojutrišnjem!" je prepogosto moj moto.



48. Domači pravijo, da je razvajenka moje drugo ime.


49. Ne maram tračev in ljud, ki jih širijo. Ne zanima me kaj počnejo moji sosedje in mi je čisto vseeno kaj si o meni mislijo oni.



50.  Po opisih sodeč sem zelo tipičen oven, sicer pa horoskopov nikoli ne berem in se mi zdijo neumni.















28 komentarjev

  1. Oo koliko dejstev! Super je takole prebrati in se ti zdi da kar poznaš človeka :) Mislim da bi midve super jedle skupaj, najprej doza testenin potem pa še čokolešnik! :D drugače pa ti zavidam tvojih 180cm :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po resnici povedano sem par dni razmišljala kaj sploh napisat, da bo ravno 50, težko se je spomniti. :D
      Drugače pa ti z veseljem dam vsaj kakih 5 ali 10 cm! Najbolj zato, ker obožujem visoke petke in bi jih dejansko nosila vsak dan če bi bila malo manjša.
      A, da moram vse gledat dol, do tega pa mi glih ni, tako, da pete ostajajo samo za tu in tam. :(

      Izbriši
  2. Luštna objava, fino te je bolj spoznati :). In kar nekaj skupnih točk najdem :). Tudi jaz ti zavidam tvojo višino, se pa zelo najdem v tem, da tudi mene prehiti jezik, preden pomislim, pogosto, ups.. pa da tudi jaz še vedno ne vem dovolj dobro, kaj bi želela početi vse življenje, bi mi pa ustvarjanje kakšne ženske revije veselilo, vem zato, ker sem nekaj podobnega že počela in uživala ;). Kuhati sem se pa tudi jaz naučila šele pri 20-ih (mogoče še kakšno leto kasneje), pa tudi raje kuham kot pečem ;))

    Tudi jaz raje pošljem sms kot kličem, sem zelo kratkovidna, imam tremo pred nastopanjem a vseeno dobivam komentarje, da sem izpadla sproščeno in hkrati prepričano vase (v sebi pa sem dejansko umirala na obroke ;)), tudi moj fant je super in razumevajoč, podobno dolgo sva skupaj kot vidva, tudi glede razvajenosti se najdem haha..,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sara kaj naj povem ... mislim, da moreve nujno na kavo! :D

      Izbriši
    2. Se strinjam in sem takoj za :D

      Izbriši
  3. wau v kolkih točkah sem se našla :'D super objava takšne vedno rada prebiram ko kaj novega izveš o osebi :) a boš na meet upu 2.okt???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, jaz mam tudi ful rada take objave in sem se odločila eno napisat.
      Vedno, ko preberem kar koli o meet up-u sem bolj žalostna, da me ne bo. Pa še toliko vas bo šlo. :/
      Na žalost me ne bo, problem je pa predvsem tisti datum, če bi bilo v soboto bi bila že zdavnaaj prijavljena. :D

      Izbriši
    2. joj škodaaa :c sem se že veselila da te tam srečam pa kakšno rečemo v živo ne samo takole preko bloga. pa drugič! :) :)

      Izbriši
  4. Super objava, sem se našla marsikje, tudi jaz sem vedno lačna hihi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Super objava! Tudi jaz zelo rada prebiram takšne objave :) Joj ne vem zakaj sem mislila, da si 94 letnica :P Drugače pa testenine na sto in en način zmagajo, bi jih lahko kamot vsak dan jedla. In pa Harry Potter. Knjige poskušam poleti prebirati, če mi pa slučajno ne uspe pa tako vem, da bodo enkrat prej kot slej tudi filmi po tv-ju. Ampak wauuuu 180cm :) Joj jaz sem komaj 170 pa se spomnim, da sem si v osnovni šoli želela biti 10cm manjša, ker so bili vsi fantje manjši od mene, na valeti pa nisem želela plesati z manjšim od mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ne vem zakaj vsi mislijo, da sem mlajša, sem že kar stara ja. ;)
      Drugače pa glede višine te čisto razumem, pri meni je bilo isto, celo pa v osnovni šoli. Še sedaj jih je dosti manjših od mene, samo se mi zdi, da majo oni nekak bol probleme s tem, kot jaz. :D
      Mi pa grejo ful na živce vprašanja zakaj ne igram košarke ... Kot, da je višina edini potrben atribut za košarko. :D

      Izbriši
  6. Najprej čestitke za nov izgled bloga, sploh slikca-logotip 21 century girl mi je zelo všeč :)

    Takšne objave so mi zelo zanimive za brat, ker lahko od nekoga izveš precej zanimivih stvari :) dobila sem se kar v 13 dejstvih, na kratko: misli me prehitevajo, včasih bi bilo boljše kaj zadržati zase, sem kratkovidna, obožujem testenine, ne maram javnega nastopanja, nekatere stvari so mi tako zeelo všeč, a na sebi jih ne bi nosila, ne vem kaj bom počela, ko bom "velika" (stara :D), ker me nič ne tako zeelo veseli, da bi to počela celo življenje... glede Harry Potterja pa to je bila eno najbolj mučnih branj in z eno knjigo sem se ukvarjala vsaj 2 meseca, da sem jo prebrala in povedala za bralno značko v osnovni šoli. Tega ne bom nikoli pozabila, sploh tega, da sem bila tako trmasta, da sem vztrajala do konca, kljub temu, da mi knjiga niti malo ni bila všeč :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojoj, neee? Zakaaaj?? Harry Potter je pa ja zakon!!!
      Hehe, saj se hecam, vsakemu pač svoje. Je pa res, da more biti to pravo mučenje če ti knjiga ni zanimiva, celo zato, ker ima res ogromno strani. :S
      Drugače pa me veseli, da se v enih stvareh najdeš tudi ti, če boš kaj v MB-ju ali okolici morave obvezno na kako pijačo. ;)

      Izbriši
    2. Aja pa še to, nisem vedela, da se tudi kje drugje reče "v nulo", sem mislila, da to samo na Primorskem razumemo :D nisem vedela, da si Štajerka :) štajerci so mi od vedno pri srcu in odločila sem se, da če ne bom našla sreče v ljubezni na primorskem, boš šla kakega štajerca iskat :))

      Izbriši
    3. Hehehe, v bistvu sem prekmurka. Živim pa že skoraj 5 let v Mariboru in se me je štajerščina kar malo prijela, celo ko pišem, upsiii! :D
      Evo "v nulo" tudi uporabljam, od kar sem v Mariboru.
      S katerega kraja na Primorskem pa si? Imam v Kopru sorodnike, ki jih tu pa tam obiščem. :)

      Izbriši
    4. Ooo nova pridobitev - smeškoti :D

      Uff obožujem štajerščino in zato so štajerci pred ostalimi regijami že v osnovi v majhni prednosti, da se mi bistveno lažje priljubijo. Njihov naglas mi je noro všeč, pa niti ne vem zakaj. Če bi še enkrat izbirala, bi šla sigurno študirat v MB :D sem s Krasa, do Kopra imam cca 50km ;)

      Izbriši
    5. No super, če boš kaj na obisku v Mariboru pa mi javi. ;)

      Izbriši
    6. No super, če boš kaj na obisku v Mariboru pa mi javi. ;)

      Izbriši
    7. Če bi bilo po moje, bi šla kar za en teden na počitnice tja gor :) no če bom, ti vsekakor sporočim..

      Izbriši
    8. To bi bila ena SUPER ideja. ;))
      Zmenjeno.

      Izbriši
  7. Mojca (da se malo vmešam, upam da ni zamere ;))- priporočam Štajerca, jaz ga imam tudi ;)
    (in sem na novo Štajerka :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če smo že pri tem, tudi jaz imam štajerca in nisem štajerka, haha. :)

      Izbriši
    2. Sara imaš mogoče kakšnega konkretno za mi priporočat? :D

      Izbriši
    3. Hehe za enkrat ne, ker poznam bolj parčke v Mb ;)

      Izbriši
  8. Moj pa je v bistvu prlek (Ljutomer), priseljen v Mb ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No moj je pa iz Gornje Radgone, mislim, da spada še pod Štajersko. No, oni se imajo za štajerce kolikor jaz razumem. ;))

      Izbriši