Essie(holik)



Oh, ti Essie lakci!
Le katera lakoholičarka jih ne pozna, ali nima (vsaj!!) enega v svoji zbirki?
Sama se sicer ne smatram za ne vem kako lakoholičarko, to lahko potrdi tudi dejstvo, da do nedavnega nisem imela niti enega samega Essie lakca.
Res grozno, sedaj se tega zavedam in obljubljam, da bo napaka v prihodnje odpravljena! ;)




O omenjenih lakih sem sicer že nekaj let poslušala same pozitivne stvari, imam pa tudi nekaj prijateljic, ki so jim zveste. A nekako nikoli ni bilo prave priložnosti, da bi jih preizkusila ali celo kupila.
Pred kratkim pa sem zasledila akcijo lepotnih bonbončkov drogerije DM, kjer si ob nakupu laka za nohte znamke Essie dobil še enega gratis. Najboljše pri tem je bilo, da je akcija veljala za celotno kolekcijo in si lahko oba odtenka izbral sam.
Seveda me je stvar zamikala in tako sem izbrala svoj prvi Essie lakec, ki je bil klasične rdeče barve. Osebno imam najraje klasično in naravno ličenje, všeč pa mi je, da so taki tudi moji nohti. Pri meni pridejo v poštev vsi odtenki rdeče (vključeno z roza in vijolično), nude ali naravne barve. Za odtenke lakcev, kot so rumena, oranžna, modra ali zelena pa se odločim zelo redko.


Poleg klasične rdeče (forever yummy), sem se odločila še za nekoliko drznejši odtenek, zato sem izbrala barvo fuksije (exotic liars), ki je tudi sicer med mojimi najljubšimi barvami.
Z nakupom sem bila neverjetno zadovoljna, zato sem se odločila čez nekaj dni stvar ponoviti.
Na srečo -za mojo denarnico- se je akcija v DM-u končala, pa tudi izbira odtenkov je bila že zelo omejena. Tako sem postala ponosna lastnica kar štirih Essie lakcev, ki sedaj kraljujejo v moji, sicer bolj skromni, zbirki lakcev. Mirno bi lahko rekla, da so mi osebno Essie lakci bolj všeč od Zoya ali OPI lakcev, ki jih prav tako imam.





Čopič laka je za razliko od ostalih malo širši in ožji, še najbolj spominja na pahljačo, med tem, ko so
pri običajnih lakih ščetine čopiča razporejene bolj tanko in okroglo. Pahljačast čopič omogoča veliko lažji nanos, saj z enim nanosom zapolniš večji del nohta kot običajno, pa tudi bolj precizen si lahko (primerjava na zadnji fotografiji).
Sama si nikoli ne nalakiram nohtov tako, da bi bila popolnoma zadovoljna, z Essie lakci pa mi je kar uspelo. Tudi gostota lakca je optimalna, ni pregosta in ni preveč tekoča, ravno pravšnja za nanos.
Spodaj si lahko ogledaš mojo, na novo pridobljeno, zbirko Essie lakcev in njihove odtenke.
Vse odtenke sem nanesla kar na nohte ene roke, tako jih lahko lažje primerjaš med sabo.
Sice pa, če si zamudila omenjeno ponudbo, spremljaj drogerijo DM saj imajo takšne in drugačne akcije zelo pogosto in se res splača. :)


Vsekakor bom Essie lakce kupila tudi v prihodnje. Čeprav je cena malo višja (približno 10€/lak), pa se mi zdijo dovolj kvalitetni, da tudi to ceno opravičijo.
Glede na ostale lake se mi zdi tudi obstojnost zelo dobra. Lak je na mojih nohtih brez problemov zdržal okrog 4-5 dni, pri tem nisem nohte čisto nič čuvala ali bila bolj previdna med svojim delom.
Naj še posebej omenim, da mi povprečen lak na nohtih zdrži dan, največ dva. Izgleda, da sem nerodna in imam poseben talent kako hitro uničiti svežo manikuro. ;)


Več o Essie lakcih in njihovi ustanoviteljici Essie Weingarten, pa lahko prebereš na spletni strani v slovenskem jeziku, klik. Na strani imaš prav tako vse odtenke lakcev, ki so prava paša za oči. Sama imam že nagledane odtenke, ki si jih še želim in, ki definitivno nekoč bodo v moji Essie zbirki.
Ti odteki so: eternal optimist, ballet slippers, big spender, really red, cute as button in merino cool.


Kateri pa so tvoji najljubši odtenki? Koliko Essie lakcev že imaš?
Vesela bom vsakega komenatrja. :)












6 komentarjev

  1. Jaz sem kupila Big spender in pa seveda, Mademoiselle ;) Nevem se tocno kaj bi rekla... kaksno veliko odkritje mi vseeno niso. Copic je res fajn in tudi nanos je lahek, ampak vse te kvalitete imajo tudi Kiko laki, ki so pri meni Nr.1. Bom tudi jaz cez cas napisala objavo :) Izbrala si pa lepe odtenke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kiko pa še res nisem probala, moram! :D

      Izbriši
  2. Luškani odtenki :) In jaaa, meni so super res. Te DMove ugodnosti sem bila pa itak vesela :) Imam pa v svoji zbirki že 12 lakov :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe odtenke si izbrala :) mi je tako žal, da sem zamudila to akcija, ampak glede na to, da jih imajo kar pogosto, upam, da je naslednjič ne bom. Bi pa tudi jaz rada preizkusila Kiko lake, ker jih večina zelo hvali :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res čudoviti odtenki, klasični in večni. Od tvoje izbire pa bi si zase kupila Forevere yummy :)

    Essie sem poskusila, a starejše lake, mislim da so potem spremenili čopič ali pa celo formulo, pa sem bila tako-tako zadovoljna. Niso mi bili slabi, presežek pa tudi ne. Si bom pa zagotovo v prihodnje še privoščila kakšnega :)

    OdgovoriIzbriši