9.09.2015

Na testu: AlpStories



Pred mesecem dni sem dobila v test tri AlpStories izdelke. Od takrat naprej sem jih pridno testirala, tako da bom sedaj lahko o njih napisala čimbolj realno oceno.
Najprej pa nekaj o sami kozmetiki AlpStories, ki jo lahko najdeš na naslednji povezavi: http://www.alpstories.si/.





"Če bi vam rekli, da lahko najboljše iz narave ujamete v stekleničko in vsak dan podarite svoji koži natanko to, kar potrebuje - kaj bi rekli?"


AlpStories je linija naravne kozmetike, ki navdih za kreiranje svojih izdelkov jemlje iz stoletja starega znanja o zdravilnih rastlinah, ki rasejo na sončni strani Alp. S pomočjo najsodobnejše tehnologije so jih, po skrbno varovanih recepturah, spremenili v 100% naravne izdelke za nego telesa in las. Ker v Alpah vladajo ekstremni pogoji, kot so ledeno mrzlo vreme, pogoste snežne nevihte in močno sončno sevanje, so rastline, ki so se na vse to prilagodile še toliko bolj posebne in dragocene tudi na področju kozmetike.
Vsi izdelki znamke AlpStories so popolnoma brez: parabenov, sulfatov, mineralnih olj, mineralnih barvil ter sintetičnih dišav ali silikonov. Prav tako izdelki niso testirani na živalih in so zaradi svojih sestavin popolnoma primerni tudi za vegane.



To pa še ni vse, AlpStories je ena najbolj prilagodljivih kozmetik kar sem jih kdaj srečala, saj se bo popolnoma prilagodila željam in potrebam posameznika. Na njihovi spletni strani lahko namreč sestaviš popolnoma svoj izdelek. Preprosto izbereš sestavine in razmerja, ki jih želiš uporabiti, prav tako pa lahko oblikuješ ovitek oz. etiketo izdelka po svojem okusu. Poleg vsake sestavine najdeš še njen podroben opis, tako da res lahko sestaviš nekaj kar je - dobesedno - pisano na tvojo kožo.
Zanimivo, kaj praviš?!
Svoj izdelek lahko sestaviš na naslednji povezavi, klik.




V mojem paketu, ki sem ga dobila od AlpStories so bili trije izdelki, izmed teh sem si lahko dva izbrala sama. Poleg cvetne vodice damaščanske vrtnice sem nameravala izbrati še arganovo olje (predvsem za lase), a so mi svetovali, da naj raje izberem jojobino olje, ki je primerno za mastno ter problematično kožo. Arganovo olje in mastna koža ne gresta ravno z roko v roki. Arganovo olje se najbolj priporoča predvsem osebam s suho ali zrelo kožo.
Tretji izdelek, ki sem ga dobila, kot še dodatno darilce, je bil šampon za lase z aloe vero.
Verjetno vas že zanima kako so se izdelki obnesli. Ocene vsakega posameznega izdelka si lahko ogledaš spodaj ... :)




100% organska cvetna vodica damaščanske vrtnice

 

 


Opis izdelka:

Cvetne vodice so res vsestransko uporabne, če bi rada izvedela več o njihovi uporabi in pozitivnih učinkih, preberi eno izmed mojih prejšnjih objav. Klik.
Cvetna vodica se nahaja v 200 ml embalaži iz trde plastike, temno modre barve. Izdelek se aplicira s pomočjo razpršilke, kar mi ni bilo tako všeč, saj ga v tem primeru bolj težko uporabljam kot tonik za obraz. Je pa razpršilka zelo priročna če nameravaš cvetno vodico uporabljati v obliki prijetne osvežitve obraza v vročih dneh. Opazila sem, da so sedaj v prodaji malo lepše embalaže, ki so narejen iz stekla in imajo kovinske razpršilke v zlati barvi. Meni je bila sicer tudi moja embalaža zelo všeč in me plastična ni čisto nič motila.
Cvetna vodica damaščanske vrtnice je brezbarvna in izgleda prav tako, kot če bi se poškropila z dišečo vodo, razlika je le v učinku te dišeče vode za razliko od navadne.



Cena: 10,20€


Mnenje:

Vodica ima kar močan vonj, a sem se ga sčasoma navadiš. Če ti vrtnični vonj ni všeč, ta izdelek verjetno ne bo primeren zate. Vonj je ob nanosu res intenziven, kasneje pa ga več ne zaznaš.
Cvetna vodica se je pri meni najboljše obnesla predvsem kot dišeča osvežitev, ki jo lahko na obraz ali na druge dele telesa naneseš večkrat dnevno. Dišeči prš deluje na kožo osvežujoče in nadvse prijetno, traja pa na žalost le trenutek ali dva. Dobra stran je, da se lahko osvežiš kolikokrat se pač želiš. Priročno embalažo lahko shraniš v torbo in jo odneseš s sabo, prav ti bo prišla predvsem na plaži ali na bazenu. Cvetno vodico sem vsakodnevno uporabljala tudi kot tonik. Čez poletne mesece se mi zdi, kot super nadomestek tonika saj na obraz deluje zelo osvežujoče in lahkotno ter kože ne zateguje. Izdelek enostavno popišiš na vatko in ga naneseš na obraz, odstranil bo še zadnje nečistoče in kožo pripravil na nanos vlažilne kreme, ki se bo tako lažje vpila v kožo.
Zdi se mi, da je moja koža po nanosu cvetne vodice bolj sveža in navlažena, drugih posebnosti pa nisem opazila.
Izdelek bi čez toplejše mesece, predvsem čez pozno pomlad in poletje priporočala vsem, ki imate radi dišeče osvežitve in prisegate na naravno kozmetiko. Čez hladnejše mesece pa bom izdelek verjetno uporabljala redkeje. Tudi cena je primerna in žepu prijazna, saj so ponavadi cvetne vodice kar dražje.



Ocena: 5/5
 

Ponoven nakup: Da, naslednje poletje.







100% organsko hladno stiskano jojobino olje

 

 


Opis izdelka:

Jojobino olje je primerno za vse tipe kože, tudi za tiste najbolj občutljive. Najbolje se bo obneslo pri mastni, aknasti koži ali problematični koži. Jojoba deluje na podoben način kot naravni kožni sebum, zato lahko z nanosom olja uravnamo izločanje le tega. Kožne celice bodo tako zmanjšaje ali celo prenehale izdelovati lastni sebum, vse dokler uporabljamo olje redno. Če si torej do sedaj mislila, da olj ne moreš uporabljati če imaš že tako mastno kožo, si se zmotila. Jojobino lahko in je celo zelo priporočljivo, le zmerna moraš biti pri količni. Jojoba prav tako preprečuje prhljaj na lasišču in njegovo ponovno nastajanje, pomaga pri bolj elastični in prožni koži ter uravnava vlago.
Olje se nahaja v nekoliko težji embalaži, ki izgleda zelo prefinjeno in elegantno ter s svojo prisotnjostjo polepša prostor. Dobiš jo zapakirano v lepi, kartonski škatlici.
Embalaža olja je narejena iz nekakšne, bolj gladke verzije, debelejšega stekla. Ja, kar nekaj časa sem ga proučevala. ;)
Na vrhu embalaže se nahaja zlata, na videz kovinska (mislim pa, da gre za nekakšno bolj kakovostno plastiko), dozirna pumpica, ki se zapira s prozornim pokrovčkom.
Olje je zelo tekoče, skoraj nevtralnega vonja in lahkotne strukture, ki ne otežuje ali masti kože in ji pusti dihati.



Cena: 12,90€



Mnenje:

Jojobino olje lahko uporabljaš v kombinaciji s katerimi koli drugimi izdelki za nego obraza. Sama sem ga uporabljala skupaj s Sorayinim gelom za čiščenje problematične kože s salicilno kislino, cvetno vodico, ki sem jo uporabila namesto tonika in z Lierac vlažilno kremo za obraz ter Lierac kremo za področje okrog oči. Ker imam mastno kožo sem nanesla le 1-2 kapljici olja in ga vmasirala direktno na kožo. Olje se v kožo vpije zelo hitro, v bistvu rabi manj časa, kot traja povprečno ščetkanje zob. Preverjeno. ;)
Po nanosu na koži praktično ni vidnih sledi olja, koža pa je vidno navlažena in nahranjena, ter izredno mehka. Iz lastnih izkušenj vam lahko povem, da olje super vpliva na mastno in problematično kožo. Od kar uporabljam Sorayine Care & Control izdelke, o katerih več tukaj, se je moja koža zelo umirila in je praktično brez kakršnih koli večjih vnetij, ki se kažejo v obliki mozoljev. Prav tako se je tudi tisti tečen mastni sijaj, ki je značilen za moj tip kože, nekam porazgubil.
Zdi se mi, da se je, od kar uporabljam jojobino olje, oljnat videz mojega obraza še dodatno zmanjšal in je praktično neopazen tudi ko sem cel dan nenaličena.
Dejansko lahko povem, da je moja koža v boljšem stanju, kakor je bila kdaj koli prej. Sicer ne morem čisto realno povedati, če so k temu pripomogli moji, zadnje čase zelo redni, obiski kozmetičarke ali AlpStories kozmetika. Naredimo kompromis in recimo, da eno brez drugega pač ne gre in si zasluge delita tako nega v salonu kot AlpStories. Mislim, da bo olje še posebej uporabno v prihajajočih mesecih. Hladen zrak, veter ter izmenjavanje suhega (ogrevani prostori) in vlažnega zraka (zunaj) na koži hitro pustijo posledice, zato čez zimo posegamo po malo bolj hranilnih izdelkih, kakršno je tole olje.
Olje sem uporabljala tudi na konicah las. V lase se hitro vpije in jih naredi mehke ter sijoče.
Seveda pa lahko olje uporabljate tudi za telo. Nekega dne sem ugotovila, da sem porabila vso maslo za telo, pa tudi nobenega losjona ni bilo v bližini. Nato sem se spomnila na jojobino olje in ga uporabila za celo telo. Učinek je res super. Boljše od vsakega masla, vam povem. :)


Ocena: 5/5

Ponoven nakup: Da!








Organski šampon za lase aloe vera

 

 

Opis izdelka:Šampon obogaten z aloe vero, pšeničnimi kalčki, izvlečki sivke, rožmarina in mornige, obnavlja, regeneria in vrača moč ter mehkobo lasem. Šampon ne vsebuje alergenov in je primeren za vsakodnevno umivanje las. Nahaja se v 200 ml embalaži, narejeni iz trde plastike, kar malo uteži iztiskanje šampona. Sicer je embalaža, kakor pri vseh AlpStories izdelkov, zelo kakovostna in izgleda prestižno.



Cena: 12,80€



Mnenje:

Po resnici povedano sama ne bi izbrala tega šampona. A to bi bila neznanska, res neznansko neznanska škoda!
Tole, drage dame, je eden izmed najboljših šamponov kar sem jih kdaj koli uporabila. Daleč prekosi tudi Bamboo & Oils šampon, ki je do tega dneva veljal za mojega najljubšega.
Šampon je oljnate strukture in je v primerjavi z ostalimi precej tekoč. Njegov vonj je kar intenziven, vendar meni osebno prijeten in se definitivno da navaditi nanj. Ponavadi moram ob dneh, ko so moji lasje izrazito mastni, šampon nanesti 2x, a pri temu šamponu je bil en nanos popolnoma dovolj. Sicer ne vem kako je pri vas. Pri meni so po uporabi večine šamponov, lasje na otip neprijetno suhi in slamnati, da komaj čakam na nanos balzama. Pri tem šamponu pa balzama praktično nisem potrebovala, saj so bili moji lasje že po prvem pranju neverjetno mehki. Prav tako lahko pozabiš na prhljaj ali srbeče lasišče.
Lasje so po uporabi šampona kar nekaj časa prijetno dišeči, zelo mehki, svetleči in na videz nahranjeni. Zadnje čase je kar nekaj oseb pohvalilo moje lase, tako, da mora nekaj že biti na tem. ;)
Ta šampon vam res toplo, toplo priporočam. Mene je noro navdušil. Saj veste, da ponavadi ne hvalim izdelkov tako. No, vsaj tako zelo ne. :P

Ocena: 5/5

Ponoven nakup: Se hecaš?! Itak!

 

 

 

Vse AlpStories izdelke lahko kupiš na spletni strani, v večini lekarn in trgovin Misli Zdravo.

 

 

Misel za konec: 

AlpStories kozmetika me je resnično navdušila, še posebej lepotilno olje jojobe in pa šampon z izvlečki aloe vere. V prihodnje si želim preizkusiti še veliko njihovih izdelkov. Všeč mi je celoten koncept Alpskih zgodbic gorskih zelišč in pa predvsem naravne kozmetike. Ker si moja koža preprosto zasluži le najboljše. :)

 

 

 

7 komentarjev:

  1. Ideja sestavi svoj izdelek po lastni želji je super, ampak priznam, sama sploh ne vem kaj bi skombinirala skupaj, da bi bilo ok :) bojim se da, bi bilo vsega preveč ali premalo...

    Tale šampon se peni? Pri sebi sem opazila, da mi naravni šamponi, ki se ne penijo sploh ne ustrezajo, saj mi ne očistijo dovolj lasišča. Že res, da imam po naravi bolj mastne lase, ampak vseeno me precej jezi, da so po umivanju las še vedno na nekaterih predelih mastni :( ne vem ali je bistvo le v penjenju izdelka ali v kateri sestavini, da mi ne ustrezajo.
    Ne vem zakaj mislim, da če je nek izdelek naraven, se tudi ne peni.. a to dejansko drži ali je to odvisno od izdelka in se večina naravnih izdelkov tudi lahko peni?

    OdgovoriIzbriši
  2. Brez skrbi, lahko sestaviš svoj izdelek tudi z njihovo pomočjo (izbereš svojo starost, tip kože, ipd.). ;)
    V bistvu se šampon peni manj kot večina navadnih šamponov, a malo bolj kot npr L'Erbolario Tiare šampon.
    Jaz bi rekla, da se peni kar dovolj in definitivno dobro očisti lase, če ga seveda naneseš na celotno območje.
    Drugače pa vem o čem govoriš, se je podobno dogajalo z nekaterimi naravnimi šamponi tudi meni. :D

    Ponavadi izdelki, ki ustvarijo tisto gosto, bogato peno, ki jo imamo vsi tako radi vsebujejo SLS in SLES, to sta sintetična detergenta, ki ju v naravni kozmetiki ponavadi naj ne bi našel.
    Veliko ljudem ti izdelki povzročajo srbečico, rdečico, suho kožo ali dermatitis.

    Če te zanima več o pdni, je tukaj ena zanimiva objava: https://www.milnica.si/hocemo-peno/
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super novica :) mogoče ga bom v bližnji prihodnosti preizkusila, če ga bom našla v kateri izmed bližnjih lekarn. Objavo sem prebrala in že naslov mi je bil všeč - Hočemo peno :D

      Izbriši
  3. Super priložnost ste dobile. Same dobre ocene berem veees čas :) Za cvetno vodico bi se pomoje takoj odločila, še posebej poleti, ko paše osvežitev pa še verjamem, da lepo diši! Jojobino olje me pa tudi mika, glede na to, da imam kar problematično kožo. No pa saj me kar vse mika :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Opa, tole je pa odlična ocena.. šampon se sliši mamljivo, a jih imam trenutno nekaj za porabiti, v prihodnje pa morda res poskusim, ker imam tudi jaz kar mastne lase.. tudi jojobino olje in vodica se slišita mikavno, sploh olje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olje je super, zdaj ga sicer ne uporabljam več vsak dan, ko pa imam kaj suho kožo pa ga spet nanašam nekaj dni in se hitro popravi. :)

      Izbriši
    2. Glede šampona pa, ker se ne peni oz. res zelo malo (gre za naravno kozmetiko), ga je potrebno nanesti več kot ostale. Se pa definitivno splača. :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts