9.14.2015

Na testu: Caudalie in DermEden



Avgusta sem v test prejela kar nekaj različnih izdelkov znamke Caudalie, ki sem si jo že nekaj časa želela preizkusiti. Priloženi so bili tudi štirje testerčki kozmetike DermEden, ki je do sedaj še nisem poznala ali za njo slišala.
Glede na to, da gre večinoma za testerčke, ki so namenjeni eni ali največ nekaj uporabam ne morem napisati tako izčrpne ocene, kot ponavadi. Prav tako ne morem povedati, kako se izdelki obnesejo na daljši rok in kako koža reagira z njimi. Poleg testerjev sem dobila tudi izdelek v polni velikost, gre za Vinosource, matirajoči fluid, ki pa ga še nisem imela priložnosti testirati na dolgi rok. Daljša ocena tega izdelka bo sledila tekom tega meseca, sedaj pa se bom osredotočila na ostale vzorčke, ki sem jih prejela.
Ker gre za vzorčke  sem se odločila napisati malo bolj prilagojeno oceno, ob morebitnem nakupu izdelkov tega ne smete pozabiti. ;)


Na kratko o Caudalie

Matilde Thomas, ki je skupaj s svojim možem Bertrandom ustanoviteljica Caudalie, verjame v lepotne izdelke, ki so ne samo učinkoviti, temveč tudi naravni in prestižni. S tem poslanstvom je nastala kozmetika Caudalie, ki je sestavljena izključno iz naravnih in okolju prijaznih sestavin. Prav tako kozmetika znižuje uporabo konzervansov in svoje izdelke ne testira na živalih.
 Poleg same vsebine poskrbijo tudi za eko preobleke svojih izdelkov. Vse embalaže so narejene iz reciklirnega papirja, reciklirne plastike ali plastike rastlinskega izvora, prav tako pa 1% svojega profita namenijo za ohranitev in zaščito ogroženih regij, zaradi izsekavanja gozdov.

Omenjena kozmetika vsebuje 0% : parabenov, ftalatov, mineralnih olj, natrij lavret sulfata, sestavin živalskega izvora ...
Največja zanimivost pa se mi zdi ta, da je kozmetika Caudalie pridelana iz vinske trte, katera ima neizčrpno naravno bogastvo in izjemne koristi za našo kožo. Pri izdelavi uporabljajo predvsem grozdne pečke, peclje grozdja, sok vinske trte, grozdno vodo, gorzdno olje ipd.
Leta 1999 so ustanovili tudi svoj prvi Spa v osrčju vinograda, ki je del njihove filozofije. V Spa-jih, ki se postopoma širijo po celem svetu si lahko privoščiš masažne obloge z medom in grozdjem ali kopeli in nege obraza z uporabo svežega grozdja.
Zanimivo, kajneda? Mene je celotna njihova filozofija in orientiranost v naravo zelo prevzela.

V paketu sem skupaj z izdelki prejela tudi kar debelo knjižico v kateri so predstavljeni njihovi izdelki, ki jih je res ogromno in ne dvomim, da bi lahko vsak našel kaj zase.









Opis izdelka:

Matirajoči fluid je primeren predvsem za mešano kožo, narejen pa je na osnovi antioksidativnih polifenolov iz grozdja, organske grozdne vode in hialuronske kisline. Nanaša se ga zjutraj in zvečer skupaj z serumom ali kot samostojen izdelek. Ta izdelek sem prejela v originalni velikosti in vsebuje 40 ml fluida. 


Mnenje:

Kot sem omenila zgoraj bo tale fluid dobil čisto svojo, samostojno oceno tekom meseca. Rada bi ga dobro preizkusila in napisala čim bolj izčrpno oceno. Za zdaj lahko povem, da sta vonj in tekstura prav nebeška, kako se bo na daljši rok obnesel pa bomo videli.











Opis izdelka:

Gre za večnamensko suho olje, ki je primerno za uporabo na celotnem telesu, vključno z obrazom in lasmi. Temelji na 96% naravnih sestavinah na osnovi grozdnega, arganovega, hibiskusovega in sezamovega olja, ki sta jim bila dodana še karite maslo in polifenoli grozdja. Moj testerček je vsebovl 3 ml olja.


Mnenje:


Testerja je bilo več kot dovolj za uporabo na telesu in laseh. Kot vsa suha olja se v kožo vpije v trenutku, mastnega sloja ali občutka na koži pa ni videti. Po uporabi je koža mehka, navlažena in voljna. Olje je brezbarvna, manj mastne tekočina, ki ima kar izrazit in zelo prijeten vonj. Kožo super neguje, ščiti pred zunanjimi vplivi in jo naredi neverjetno mehko.










Opis izdelka:

Obarvani losjon nudi takojšen in naraven učinek porjavelosti. Primeren je za vsako polt, tudi za predhodno zagorelo. Izdelek bo na vaši koži pričaral nekaj odtenkov temnejšo polt z uporabo svetlečih delcev, ki so dodani grozdnemu olju ter izvlečkom cikorije in rožiča.


Mnenje:

Čokoladno rjavi losjon precej goste teksture in v nekaj sekundah povzroči čudovito obarvanost kože. Koža izgleda, kot, da bi bila naravno zagorela in traja do naslednjega umivanja. Odstranjevanje je zelo preprosto, potrebujete le vodo in milo. Losjon je primeren predvsem za tiste dneve, ko bi rade naše noge malo poudarile in jih pokazale pod kakšno hudo oblekco. Paziti je potrebno le, da te ne dobi dež, saj voda res hitro in učinkovito odstrani losjon. Izdelek je zelo lepo mazljiv in ga lahko brez problemov lepo razmažeđ po koži, brez nepotrebnih pack ali stopenjske zagorelosti. Sama sem nad losjonom zelo navdušena, predvsem zato, ker imam po celotnem telesu zelo prozorno in tanko kožo in so tako žile pod njo kar precej vidne. Tale losjon hitro zakrije vse manjše nepravilnosti in pričara prelepo, enakomerno in zagorelo kožo, poleg tega pa še prijetno diši. Res super izdelek, must have za naslednje poletje! :)

P.S. ; Na spodnji fotografiji sem namerno namazala samo zgornji del nog, tako, da lahko vidite razliko. Na zgornjem delu nog je uprorabljn Divine obarvan losjon za telo, na spodnjem delu pa ga ni. ;)




Po nanosu losjona 







Opis izdelka:

Še en izdelek znamke Vinosource, tokrat gre za tester v velikosti 2 ml, ki je namenjen predvsem občutljivi koži. Deluje tako, da spremeni mehanizem kože, ki je zadolžen za vlaženje, tako, da ta redno obnavlja svoje rezerve vode. Koža postane po uporabi zdrava in močna. Prav tako na kožo deluje blagodejno in je primerno tudi za najbolj občutljive tipe kože. Vlažilni sorbet se na obraz nanese zjutraj in pa zvečer.


Mnenje:

Struktura vlažilnega sorbeta je kar gosta in mastna, prav tako njegov vonj ni niti približno tako prijeten, kot vonj njegovega bratranca Vonosource matirajočega fluida. Vseeno se da na vonj navaditi. Krema pa je primerna predvsem za vse z občutljivo in/ali suho kožo, saj to res zelo dobro navlaži. Mojemu precej mastnemu tipu kože ni odgovarjal, saj je bil nekoliko preveč masten.









Opis izdelka:

Kremo. ki je primerna za roke in nohte sem dobila v 15 ml embalaži, tako, da je zadostovala za malo več nanosov. Krema vsebuje 98% naravnih sestavin, njene glavne aktivne sestavine pa so antioksidativni polifenoli iz grozdja v kombinaciji s karite in avokadovim maslom.


Mnenje:

Krema me je res neverjetno navdušila in je veliko boljša od večine krem za roke.Primerjala bi jo lahko le z L'Occitane kremo za roke s karitejevim malsom.
Krema se v kožo vpije hitro in ne pušča mastnega sijaja, prav tako mi stvari niso polzele iz rok, kakor pri uporabi drugih krem za roke. Sicer gre za srednje mastno strukturo, ki se preprosto razmaže po rokah in obnohtni kožici, ter nohtih in neverjetno diši. Vonj je kombinacija sladkastega in ob enem zelo nežnega vonja, ki deluje zelo sproščujoče. Roke so zaščitene, negovane, nahranjene in svilnato mehke.
Res si želim to kremo za roke v polni velikosti, sicer se zavedam, da imam trenutno 8 krem za roke, a ta bi bila biser moje zbirke. ;)








Opis izdelka:

Gre za tonirano emulzijo, ki hkrati vlaži in ščiti kožo pred negativnimi vplivi sončnih žarkovo z SPF 15. Obarvana emulzija se nahaja v dveh različnih odtenkih, ki sta primerna za svetlo ali za srednje svetlo polt, sicer pa je izdelek primerne za vse tipe kože in dobro prekriva pomanjkljivosti. Izdelek vsebuje hilalurono kislino za vlaženje, mineralni pigmenti pa poskrbijo za prekritje manjših nepravilnosti,. Izdelek je popolnoma brez olj.



Mnenja:

Mojemu tenu kože je najbolj odgovarjal svetli odtenek. Emulzija je še najbolj podobna BB kremi oz. obarvani kremi, ki pa diši res neverjetno prijetno. Nisem še preizkusila BB, CC ali podobne kreme, ki bi dišala tako božansko, ponavadi so brez vonja. Tekstura je dovolj lahka za uporabo čez poletje, tako kot tudi za čez celo leto. Izdelek se dobro vpije in prekrije manjše nepravilnosti ter poenoti ten kože. Koža na obrazu je po nanosu zelo mehka, dišeča, navlažena, poenotena in hkrati zaščitena. 
Tudi tale izdelek gre na mojo wish listo, dobila pa sem dva vzorčka po 1 ml (2x temen in 2x svetel odtenek).







Polyphenol, olje za nočno nego, proti gubam

Opis izdelka:

Olje zavira proste radikale in vidno popravi gubice. Kožo ščiti in krepi njeno naravno zaščito pred zunanjimi vplivi (stres, onesnaženost, ...)
Glavne sestavine so grozdje, muškatna vrtnica, neroli in olje sivke. Uporablja se zvečer, pred uporabo vlažilne kreme in deluje čez noč. Zjutraj je koža vidno bolj sveža in spočita. Moj tester vsebuje 1 ml olja.


Mnenje:

Gre za brezbarvno olje, ki se v kožo hitro vpije, ampak meni osebno res grozno smrdi. Na srečo se vonj zaznava le ob nanašanju, je pa res močan in izrazit. Olje kožo dobro navlaži in osveži in je ne draži ali masti. Sicer se mi je bilo, razen vonja, kar všeč.











Na kratko o DermEden


Prav tako gre za francosko kozmetično znamko, ki pa je nekoliko mlajša od Caudalie, saj je bila ustanovljena leta 2008. DermEden-ov edinstven koncept je linija ekskluzivnih izdelkov, ki ponuja rešitev za probleme kože, ki jih povzorči sonce, torej predvsem staranje kože.







Opis izdelka:


DD krema ščiti kožo pred soncem s SPF 25, hkrati pa zmanjša prve znake staranja kože, ki se kažejo kot rjavi madeži na koži. Primerna je za vse tipe kože, vsebuje pa mikro pigmente, ki se prilagodijo vsakemu tenu kože in jo poenotijo. Moj tester vsebuje 5 ml kreme, prejela pa sem dva. 


Mnenje:

Ko kremo iztisneš iz tubice je bele barve v njej pa so nekakšne sive, zelo majhne pikice za katere mislim, da so pigmenti. Krema sicer ne izgleda obarvana, v stiku s kožo pa rahlo spremeni barvo in se prilagodi tenu kože. Kožo poenoti, da ta izgleda veliko bolj sveža, lepa in mlajša. Nanašanje je preprosto, prav tako pa formula ne maši kože.
Ta krema mi je top in gre prav tako na moj seznam želja. Koža je po nanosu neverjetno lepa in zgleda veliko bolj naravno kot pri ostalih obarvanih kremah, to pa zato, ker se pigmenti prilagodijo tvojemu tipu kože in ta po nanosu izdelka kar zasije.
Zelo, zelo navdušena!!
¸









Opis izdelka:

Dobila sem vzorček velikosti 2 ml. Krema preprečuje temne madeže, ki so nastali zaradi sonca in hkrati kožo ščiti pred dehidracijo in nadaljnim staranjem. Deluje antibakterijsko, na rokah pa pusti nemasten zaščitni sloj. Vsebuje cink, ki deluje antibakterijsko, diojsko kislino, ki preprečuje pigmentacijo, mimosa tenuifloro, ki pomirja in hkrati celi kožo ter hialuronsko kislino, ki vlaži kožo in deluje prosti prvim znakom staranja. 


Mnenje:

Krema je precej lahkotne teksture z močnim vonjem, ki mi ni bil prijeten. Roke sicer dobro navlaži, vpije se zelo hitro in zelo dobro, celo boljše od Caudalie kreme za roke in nohte. Minuto po uporabi dejansko več ni nobenega znaka, da sem si ravnokar namazala roke, razen mehke in na videz navlažene kože. Kar dobra krema za roke, moti pa me njen vonj, ki je za moje okuse (ali vonje) malo preveč intenziven. 


Dobila sem še DermEden 2 ml tester v obliki dnevne kreme za kožo po 50-em letu. Mislim, da ga bom dala kar moji mami in opazovala njeno reakcijo, predvsem zato, ker ji do 50-ke manjka še kar nekaj let. Včasih sem malo zlobna. ;)






Kje izdelke kupiti?

Izdelke lahko kupiš v lekarnah, nekatere pa lahko najdeš tudi v Müller-ju. Povezavo do vsakega izdelka pa lahko najdeš tudi s klikom na obarvano ime posameznega izdelka.





Končno mnenje:


Na splošno me je, predvsem, kozmetika Caudalie zelo pozitivno presenetila in je bila točno to kar sem od nje pričakovala. Njena edina slabša stvar je cena, ki je še kar visoka, sicer pa bi jo priporočala čisto vsem. Najbolj všeč mi je bila krema za roke, obarvan losjon za telo, suho olje in pa matirajoči fluid o katerem bo še ena, obširnejša ocena.
Caudalie in DermEden, palce gor torej in še enkrat hvala, da ste mi omogočili preizkusiti te čudovite stvari! :)

2 komentarja:

  1. Ta obarvani losjon se meni osebno najboljše bere. In wauuu, dejansko se vidi ta takojšnji učinek :) Jaz pa sem si poleti kupila Afroditino marmelado in na moji koži kar ni bilo nobenega učinka v primerjavi z ostalimi, ki so jo tako hvalile :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Učinek je viden takoj, na žalost (ali na srečo, kakor komu) pa se ga z malo vode popolnoma spere. :/
    Glede marmelade sem res slišala veliko dobrih ocen, nekaj pa tudi kar slabih. Sama pa je nisem preizkusila in mi niti ni več tako žal, ko slišim kakšno slabo oceno.
    Razmišljam pa, da si bi ta losjon naslednje leto pred poletjem kupila. :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts