9.26.2015

Nasvet za blogerke: ustvari glavni meni z uporabo oznak (label)



Tale objavica sicer ni bila načrtovana, me je pa zanjo prosila Monika s Sugarlove blog, ki želi urediti svoj blog v glavni meni. Če bo torej iskala neko določeno objavo ji ne bo potrebno iti skozi celotno zgodovino, saj bodo objave sortirane po nekih logičnih oznakah.
Torej, če bi rada izvedela kako čisto preprosto narediš običajen meni sledi moji objavi. Sicer je več načinov za izdelavo menija, ta pa se mi zdi nekako še najlažji.
V ta namen sem naredila še en blog, testno verzijo, ki mi je služila samo za prikaz ustvarjanja menija in bo izbrisana. Vse objave so samo testni primerki, da si boste lažje predstavljale kako zadeva deluje.


Kaj so oznake, kako dodam oznako?

Oznake v objavah verjetno že vse poznate in jih uporabljate, ni pa nujno, da sploh veste čemu služijo. Torej, če napišem objavo o Essie lakcih in pod oznako vpišem "Essie", bodo bralci mojega bloga ob kliku na ime oznake dobili vse moje objave, kjer so bili Essie lakci že omenjeni. Oznaka se praviloma pojavi pod objavo, neka objava pa ima lahko poljubno veliko oznak. Če ne veš kako dodati svoji objavi oznako, poglej spodnjo sliko, oznake dodajaš zgoraj desno (vidno na spodnji sliki).


Zaslonski posnetek 1





Izberemo ključne besede, ki bi radi, da so v našem meniju. Na mojem testnem blogu se bo govorilo o treh kategorijah in sicer o kozmetiki, modi in make up-u. Moje tri ključne besede so torej izbrane na podlagi tega. Na mojem realnem blogu, to je ta, ki ga trenutno berete, pa so to moda, kozmetika, kulinarika, prosti čas in zdravje.
Sedaj moramo imeti v mojem primeru vse naše dosedanje objave označene, kot eno izmed teh treh kategorij. Smiselno je, da objave označujete sproti, preden jih objavite, v nasprotnem primeru boste morale označiti vse objave, ki ste jih že napisale in za katere želite, da se pojavijo ob kliku na meni.

V objavah kjer pišem o modi bom torej kot oznako vpisala outfit, pri objavah o kozmetiki bo to oznaka kozmetika in oznaka MakeUp bo pri objavah kjer bom pisala o MakeUp-u. Svoje dosedanje oznake lahko mirne duše obdržite in samo dodate nove, ki bodo označevale vaše ključne besede menija.

POZOR! Ključna beseda mora biti vedno enaka. Če bom enkrat za oznako vpisala MakeUp in spet drugič Make Up, se bo to smatralo kot dve različni oznaki. Objava z napačno oznako, kot bi morala biti tista, ki bo povezana s ključno besedo menija se v tem primeru ne po pokazala.
Sedaj ko našim objavam vemo dodajati oznake pa si poglejmo kako bomo izdelali naš meni.


Kako ustvarim meni? 

Najprej odpri svoj spletni dnevnik in iz vrstice na levi poišči Postavitev in nanjo klikni, je tretja od spodaj, na zaslonskem posnetku 2 (kasneje ZP) je označena z rumeno barvo.
Ves postopek je lepo viden na spodnjih posnetkih, tako, da res ne moreš zgrešiti.
Po kliku se nam odpre naša fizična postavitev bloga, ki izgleda kot skupek nekakšnih tabel. Sedaj kliknemo na dodaj pripomoček, na ZP 2 obkroženo z modro barvo.



Zaslonski posnetek  2



V novem okencu, ki se nam odpre nato poiščemo Strani in jih odpremo ( na ZP 3 označeno z rumeno barvo).

Zaslonski posnetek  3


Odprlo se bo okence konfiguracije seznama strani, kjer bomo izbrali Dodaj zunanjo povezavo (na ZP 4 označeno z rumeno).


Zaslonski posnetek  4


Sedaj bomo vpisali našo prvo ključno besedo, torej besedo, ki jo želimo v meniju na prvem mestu. Sama želim, da je v mojem meniju prva beseda Kozmetika, zato pod Naslov strani vpišem "Kozmetika", v spodnjo vrstico pa vnesem spletni naslov (URL) moje oznake Kozmetika.. Nisem vam še pokazala kako dobite spletni naslov oznake, zato verjetno ne veste kaj bi vpisali pod URL. Brez skrbi, vse je natanko opisano v naslednjem poglavju.

P.S. Ključna beseda domov je v meni že samodejno dodana, vrne pa nas na začetno stran bloga.


Zaslonski posnetek  5





Kako dobim URL naslov moje oznake?




URL naslov oznake dobiš tako, da klikneš na oznako, ki označuje skupino objav na katere želiš usmeriti svoje bralce. Oznako najdeš pod svojo objavo, natančneje pod vrstico za deljenje oz. priporočanje strani v Googlu. Na spodnji sliki je oznaka obarvana z rumeno. Ko na oznako klikneš se ti odprejo vse objave, ki si jih prej označila pod to oznako. V mojem primeru so to vse objave, ki spadajo pod Kozmetika.



Zaslonski posnetek  6




Sedaj preprosto kopiraš URL naslov (na ZP 7 sem ga označila z rumeno).
Kopiran naslov sedaj prilepiš v meni, kjer smo prej ostali (glej ZP 5). S tem boš svojo ključno besedo povezala z vsemi objavami označenimi pod določeno oznako, v mojem primeru se bodo pokazale vse objave o kozmetiki.




Zaslonski posnetek 7



Sedaj bomo tako nadaljevali za vse naše ključne besede, ki želimo, da jih končni meni vsebuje. Torej ustvarili bomo še eno stran s ključno besedo Make Up in jo povezali z vsemi oznakami MakeUp. V svojem meniju želim še besedo Moda, ki jo bom povezala z oznako Outfit.
Delamo torej enako, kot ravnokar smo, le, da uporabimo drugo ključno besedo in ustrezno oznako. Primer je spodaj. Kopiranje URL-jev spodaj nisem prikazala še enkrat, saj je primer zgoraj.



Zaslonski posnetek 8

Torej spet kliknem na Dodaj zunanjo objavo, vpišem svojo drugo ključno besedo, v mojem primeru Make Up in v spodnjo vrstico vnesem URL oznake MakeUp (ZP 8)
Enako naredim tudi za Modo (ZP 9).


Zaslonski posnetek 9




Od vas je odvisno koliko oznak bo vseboval vaš meni, držite se pravila manj je več, da ne bo prišlo do zmešnjav.
Spodaj (ZP 10) je zaslonski posnetek s končnim menijem in kaj se zgodi ob kliku na ključno besedo menija. Tokrat sem kliknila na ključno besedo Kozmetika in dobila vse objave na to temo. V kolikor se ti zdijo zaslonski posnetki premajhni jih povečaš s preprostim klikom na njih.



Zaslonski posnetek 9









Preprosto iskanje po blogu



Za iskanje po blogu, ki bo delo olajšalo vam in vašim bralcem pa preprosto izberi Polje za iskanje iz dodatkov. Iščeš lahko po naslovih ali besedah, ki so bile omenjene v določeni objavi.
Spodaj je še en hiter vodič v obliki zaslonskih posnetkov.










4 komentarji:

  1. Super objava. Sama nikoli nisem pomislila, da bi pisala o tem, pa sem včasih to redno uporabljala (trenutno ne, ker imam malce drugačen sistem). Sem prepričana, da bo ogromno puncam prav prišlo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz nisem nikoli prišla na podobno idejo ... A ko sem včeraj pomagala Moniki in mi je to predlagala, sem si mislila, zakaj pa ne. ☺

      Izbriši
  2. Jea must have objava za tiste, ki nismo vešče bloggerju:)hihihi.. SUper si, saj veš:)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts