9.25.2015

Primark



Odločila sem se narediti kratko in bolj slikovito objavico o Primarku, katerega sem danes obiskala drugič. Spletno stran si lahko ogledaš na naslednji povezavi, klik.
Prvič sem bila tam pred kakšnim mescem dni, ko sva se z Denisom odpravila v Ikeo in se spotoma ustavila še v Primarku. Malo se nama je mudilo in si Primarka nisem imela časa preveč dobro ogledati, zato me ni niti približno navdušil, tako kot me je danes. Poskusila bom napisati čim manj in vam pokazati več fotografij.
 Glede na to, da sem danes preveč  "naspidirana" in glede na to, da rada pišem, bo to malo težja naloga.  :)


Primark je velika, bolje rečeno ogromna trgovina, ki bi jo lahko primerjala z Mariborskim Sparom, mišljen je tisti v Europarku.
Tukaj bodo nekaj zase našli popolnoma vsi, saj je dobro založen tako za ženske, moške kot tudi za otroke. Glede velikosti, so številke od 34 - 50, tako, da je primeren tudi za ljudi z zelo različnimi postavami. Za moške in otroke o številkah nisem prepričana, ker to nista ravno kategoriji v katere bi bila preveč zainteresirana.
Po resnici povedano sem imela prav lep namen kupiti nekaj tudi za Denisa in mi je sedaj zelo žal, da nisem. :(
A kaj če je bilo toliko lepih stvari, res vam pravim, ogromno lepih stvari!
Če v Primarku še niste bili ga obiščite in se prepričajte sami. Potem boste mogoče razumeli zakaj sem egoistično polnila svojo vrečko in se tolažila s tem, da on itak ni modni navdušenec in nikoli ničesar ne rabi. :P

Torej, Primark je tako velik, da niti ne veš kje bi naj začel. Ob vhodu so na volju res velike nakupovalne vrečke, ki pa so malo nerodne za nošenje, celo ko so polne. Še vedno so vrečke boljša izbira kot voziček, ki ga zaradi množice ljudi in bolj malega prostora res težko porivaš okrog.
Če me vprašate zakaj je Primark tako poseben bom rekla, da so najboljše cene, ki so poleg res pestre izbire zelo nizke in se včasih zdijo prav smešne.
Sicer oblačila niso na super kvalitetnem nivoju in bi jih uvrstila v srednji rang. Za določeno ceno lahko najdeš zelo kakovostne ali pa tudi cenene stvari, zato si je potrebno vzeti malo več časa in si ogledati celotno trgovino.
Vmes sem videla srajce, ki so stale 15€ in so bile iz neprijetnega, cenenega materiala, ki jih ne bi nikoli kupila. Po drugi strani pa lahko najdeš puloverje, enake kvalitete kot povsod drugod, ki stanejo okrog 8€. Spodaj si boste lahko ogledali katere stvari sem kupila in koliko sem za njih odštela, tako boste lahko sami presodili o cenah.


Če se odpravite v Primark si vzemite kar dosti časa, jaz sem v dobri uri in pol videla ravno slabo polovico ženskega oddelka. S tem mislim, da sem si dobro ogledala stvari in kaj tudi probala, drugo polovico pa sem zaradi časovne stiske le ošvrknila, kje sta še otroški ali moški oddelek.
Posebnost Primarka so res srčkane pižame, hišni copati in najrazličnejši dodatki.
Našli boste res luškane motive, kot so Disney-evi ali like iz aktualnih filmov in serij, tako za otroke kot za odrasle. Nekaj primerov je recimo Star Wars, Game of Thrones, Breaking Bad ...
Cela vrsta v trgovini je posvečena ženskim pižamam z neverjetno luškanimi sovicami, psičkami, srnami in podobnim. Sama imam rada luškane copatke in pižame. Nekateri sicer pravijo, da sem otročja, a dejansko ne bom nikoli nosila dolgočasnih enobarvnih pižam ali spalnih srajc če pa je toliko zanimivega tudi za odrasle. Denisu vedno pravim, da bom še kot babica v pižami z pingvinčki in copatki z Miki Miško, vesela sem, da sem mu taka všeč in me ne smatra za "otročjo". :)


Tudi če ne marate mojih pravljičnih junakov boste našli veliko za sebe, večina stvari ja namreč "resnih". Najde se na primer ogromno različnih srajc, bluz, puloverjev, jop, oblek, najrazličnejših hlač in kavbojk, športne opreme ali spodnjega perila po res norih cenah.
Našli boste pa tudi police polne različnih torb, čevljev in dodatkov za kopalnico ter dom. Različne skodelice, dekorativni programi in posteljnine so res pestre.
Tudi njihov Božični program, ki se je delno že začel me je povsem očaral. Septembra res ne mislim kupovati božičnih stvari, se bom pa definitivno nazaj odpravila še enkrat decembra, saj je Primark idealen prostor za nakup raznoraznih božičnih daril.

Najbolj primeren čas, da se odpravite v Primark je predvsem dopoldne in pa med tednom. Mi smo prispeli okrog 12-ure, glede na to, da je bil petek še ni bilo neke gneče, okrog 14-ure pa se je že kar nabrala. Prejšnji mesec sem Primark obiskala v soboto popoldne, ljudi se je kar trlo in težko si sploh kaj pogledal, če si že našel kaj zase pa si moral na prosto garderobo čakati pol ure, prav toliko pa pred blagajno. Če se že odpravljate v soboto vam svetujem, da greste res čim prej. Sama sem ga obiskala v Avstriji, natančneje v Seiersberg-u, eden pa se nahaja tudi na Dunaju.
Na žalost v Sloveniji Primarka še ni.


V glavnem, nad Primarkom sem povsem navdušena, skoraj se mi je zmešalo. ;)
Res vam ga priporočam in sem prepričana, da iz njega ne boste odšli praznih rok.
Spodaj si lahko ogledate kaj sem kupila sama, pod vsako fotografijo pa je tudi točna cena. Čisto spodaj pa sem priložila tudi nekaj fotografij iz trgovine, ki pa so posnete z mobitelom in niso tako kvalitetne.

Pa še obvestilo, ki ga k objavi dodajam pozneje. Primarkova ponudba je zelo odvisna od letnega časa. Največ lahko najdeš jeseni in spomladi. Se pravi pred velikima sezonama kot sta poletje in zima. V začetku avgusta 2016 sem bila v Primarku in dejansko ni bilo praktično ničesar kar bi mi bilo tako zelo všeč. Pred zimo pa se mi seveda skoraj zmeša. ;)


Po celotnem nakupovalnem središču boste videli množico ljudi s temi papirnatimi vrečkami. 


Kozmetična torbica - 5€. Krema za roke je samo za primerjavo, da vidtite realno velikost.



Torbica s kačjim motivom - 5€ (znižana iz 15€)

Dolga pletena jopica - 12€



Copati/nogavice - 6€





Majčka z naramnicami - 1€ (znižana iz 3€), zakaj jih nisem vzela več?!


Bluza - 13€




Za vse to sem plačala točno 42€, če bi zavila v katero drugo trgovino bi za: torbo, veliko kozmetično torbico, copate, srajco in pleteno jopico plačala občutno več. Prejšnjič pa sem kupila pižamo (zgornji in spodnji del za 12€) in luškan pink hoodie (8€) .
Ste že obiskali Primark? Kako se vam zdi? :)
Spodaj pa še nekaj fotografij same trgovine, naredila sem jih kar 60, zato je bil izbor res težaven. :)





































9 komentarjev:

  1. Vau, čudovite fotografije trgovine, res si dobro ujela raznovrstnost ponudbe in seveda širok, ogromen nabor. To je očitno res trgovina, v kateri si lahko cel dan, je kaj za videt! Kupila si res luštne stvari.. Mojo pozornost pa je pritegnilo predvsem to, da imajo tudi stvari z motivi Game of thrones, uf, to bi pa z veseljem kaj kupila! In pa na sploh- tudi jaz imam rada srčkane potiske in motive, pa naj bodo risani junaki ali na sploh kakšni srčki, medvedki, mucki itd..

    Če je to otročje, pa naj bo, meni je všeč in tudi jaz nikoli ne bom, vsaj trenutno mislim da še en čas ne, posegala po dolgočasnejših oz. bolj umirjenih barvah. Ker to nisem jaz, ampak so mi všeč predvsem vesele barve, potiski itd..

    Drugače pa verjamem ja, da je v soboto norišnica, verjetno se je res najboljše odpraviti kar sredi tedna.. cene so pa očitno, vsaj po večini, odlične, majčke za 1 euro.. uf.. sploh če je kvaliteta vsaj srednja, se res splača.. Če pomislim, bi mene po moje najbolj odneslo na oddelek srajčk/dolgih majčk, ker mi jih trenutno primanjkuje, zelo težko bi se uprla tudi kakšnim torbicam ipd..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recimo 4 dolge police polne torbic, srajc in tunik pa res še in še ... res ogromna izbira, kar ne veš kam se bi obrnil. :)
      Lepo, da spremljaš Game of Thrones, jaz sem do sedaj tudi pogledala vse serije in prebrala vse knjige ... komaj čakam nove. :)

      Izbriši
    2. šele zdaj vidim tvoj odgovor :)

      tudi jaz komaj čakam nove dele serije, v Primark si pa tudi želim it, mi še kar ni uspelo ;)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Se ne bi mogla bolj strinjat s tabo! :)

      Izbriši
  3. omg omg Primark! <3 zadnja sobota v septembru mi ni usojena zanj (kot sem načrtovala), ampak oktobra pa grem sigurno. NUJNO, sploh po tem, ko sem prebrala tvojo objavo. sem se znova navdušila. :D (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa mam nameniti še enkrat pred božičem. Letos bo Božiček naravnosti iz Primarka. ;) ;)

      Izbriši
  4. Živjo, zgleda res super trgovina :). Kje pa je točno ta trgovina?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Grazu, natančneje v nakupovalnem središču Seiersberg, vidi se ga že ko se pelješ mimo po avtocesti. Res velika trgovina, ki jo je težko zgrešiti.
      Poglej spodnjo fotografijo na tej povezavi, je kar lepo razvidno. :)
      Primark je obarvan svetlo modro in se nahaja v prtličju.

      http://www.shoppingcityseiersberg.at/_images/shop-plan/ShoppingCity-Seiersberg-Plan-20141002.pdf

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts