Purely fruit sweetned brownies



Današnji recept je za vse ljubitelje čokoladnih sladic ali brownijev, tokratna verzija je bolj zdrava različica, ki ne vsebuje moke ali dodanega sladkorja. Brez skrbi, sladica bo čisto dovolj sladka, saj so dodani datlji, ki so veliko boljša alternativa navadnemu sladkorju. Med drugim datlji vsebujejo tudi vitamin B 6, kalij, baker in magnezij ter so odličen vir ogljikovih hidratov.
Ta recept sem enkrat že preizkusila s prijateljicama, browniji so bili tako dobri, da jih še vedno nisem pozabila, zato sem se ga odločila poiskati in ga deliti še z vami.
Recept je sicer originalno na spletni strani Jamie Oliverja in ga lahko najdete tukaj, je pa njegova avtorica Elana Amsterdam. Njeno spletno stran z zdravimi recepti sem že omenila v svoji objavi o spletnih straneh z zanimivimi recepti, klik.

V spominu sem imela, da za pripravo brownijev namesto moke potrebuješ mandljevo moko, ki sem jo že kupila, izkazalo se je, da sem se zmotila in mandljeva moka v tem receptu ni primerna.
Bodo pa zato mandlji dobri za zdrave brokolijeve kroglice, ki jih najdeš na naslednjem receptu, klik.



Potrebujemo:


200 g temne, nesladkane čokolade (ali čokolade za kuhanje)
200 g datljev
1/2 čajne žličke sode
3 jajca
3 žlice stopljenega kokosovega masla



Priprava: 

Sama sem uporabljala sekljalnik v katerega sem dala čokolado in sodo, ter vse skupaj sekljala dokler nisem dobila grobe zmesi.
Dodala sem datlje, jajca in kokosovo olje, po želji lahko na tej stopnji dodate tudi vanilijev ekstrat in vse skupaj še nekaj časa mešala.
Ko je masa enotna jo položimo v pekač mere 20 x 20 cm, ker ga sama nisem imela sem se znašla malo drugače in uporabila pravokotni pekač za pripravo potice. Browniji po izgledu pač niso ravno tipični, so pa zato po okusu toliko bolj. Brownije nato položiš v predhodno ogreto pečico na 180°C in jih pečeš nekje med 25 - 30 minut. Pečene vzameš s pečice in ohlajaš kakšno uro.
Meni osebno je bilo žal, da nisem delala dvojne mase, saj jih bo verjetno kar hitro zmanjkalo. Okus je zelo čokoladen in podoben originalnim brownijem, svetujem pa vam, da izberete kakovostno čokolado.


Vse sestavine, ki jih potrebujemo. Odmislite mandlje, ki so malo vidni na desni.

Tako izgleda končna zmes

Pred pečenjem

Po pečenju





8 komentarjev

  1. uuu super, sem si kar shranila recept :)) Še kakšno tako objavo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, zmenjeno. Bom probala. Je pa res ful dobro! :)

      Izbriši
  2. Kje si kupila tole kokosovo olje? Mi ni nič poznana embalaža :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupljeno je bilo v Sončnici, trgovini za zdravo prehrano v Murski Soboti. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, odlično zgleda, noro dobre ideje za kuhanje/pečenje imaš! Ps: zadnjič sem probala tistega za brokolijeve kroglice, jaz sem očitno imela premalo mase da bi se mi hotele izoblikovati kroglice, sem pa dala kombinacijo brokolija, ker je bil en zelo majhen, pa sem dodala še cvetačo..namesto kroglic sem naredila kar kot običajni narastek, ampak vse ostale sestavine sem pa po tvojem receptu skombinirala.. bilo je odlično in ga bom kmalu spet delala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, me veseli! :)
    Tile browniji so pa res okusni, ko jih ješ kar težko verjameš, da so popolnoma brez moke.
    Najboljše pa je, da lahko brez slabe vesti poješ košček ali dva več. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem naredila in so bili domači navdušeni! Še prijatelji, ki so se zgražali nad besedo "zdravo" so jih pohvalili :) tako da sem jih v enem tednu delala kar trikrat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Take komentarje pa je res lepo prebrat! Super, me veseli. :))

      Izbriši