Seznam slovenskih blogerk




Spodaj si lahko ogledaš seznam slovesnkih blogerk, katerim sledim tudi sama. Vsak omenjen blog lahko obiščeš s klikom na njegovo ime. Za lažjo preglednost sem jih razporedila po abecednem vrstnem redu. Če katere blogerke nisem omenila, se iskreno opravičujem in jo hkrati prosim, da me opozori na to, saj je celoten namen te objave podpora ene blogerke drugi. Res pa je, da nas je toliko, da je kar težko najti oz. se spomniti na čisto vsako. ;)

Pa veselo brskanje po blogih vam želim. :)


A















B










C








E





F








G



H


I



J




K





L








M









N








O




P








R



S









T














U



V






15 komentarjev

  1. Joj hvala za omembo <3 Prideš na konferenco drugače? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj na žalost ne.
      Datum mi ne ustreza, mi je pa najbolj žal glih zato, ker bi ful rada spoznala tebe in druge blogerke. :/

      Izbriši
  2. Hvala za omembo, moram reči da sem bila šokirana ko sem se, med brskanjem po linkih blogerk, ki sem jih morda še spregledala, našla ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda sem se spomnila na tebe, to pa zato ker je tvoj blog tako zanimiv in res unikaten, tako, da ga težko pozabiš. :)

      Izbriši
  3. Živjo! Pa tole je super ideja, da se blogerke najdemo med sabo in povežemo :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katja se strinjam. Lepo, da si se javila, da sem lahko dodala še en super blog več! :)

      Izbriši
    2. Hvala da si me dodala :)

      xx

      Izbriši
  4. hvala za omembo srce :) sem bila kar malo presenečena. vidim pa da je vmes še kar nekaj blogerk ki mi niso poznane. morem danes za domačo nalogo prečekirat :)<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sara, z veseljem! <3
      Hehe, le daj. ;))

      Izbriši
  5. Opsi sploh nisem videla tega, hvala ❤

    OdgovoriIzbriši