5.23.2016

Moj prvi nakup v spletni drogeriji Salma


Si že slišala za eno večjih, verjetno pa kar največjo, spletno drogerijo v Sloveniji? Imenuje se Salma.si, najdeš pa jo na naslednji povezavi, klik.
Znani so predvsem po cenovno ugodnih parfumih svetovno znanih znamk. Na Salmi pa lahko poleg parfumov najdeš še malo morje dekorativne ter negovalne kozmetike in najrazličnejših kozmetičnih pripomočkov. Ponujajo ogromno različnih znamk, veliko pa je tudi takšnih, ki jih drugod po Sloveniji ne moreš kupiti.
Seznam z vsemi kozmetičnimi blagovnimi znamkami si lahko ogledaš tukaj. Ne odgovarjam pa za stanje tvoje denarnice po ogledu Salmine spletne stvari. Težko je namreč gledati vse te zanimive izdelke, brez, da kaj naročiš. ;)
Res se lahko kar izgubiš med številnimi znamkami. Prav tako pa lahko pri Salmi zaslediš veliko različnih akcij, popustov ter dni brez poštnine, zato se je priročno naročiti na njihove spletne novičke.

Poleg številne ponudbe je spletna drogerija Salma znana tudi po ugodnih cenah. Razširjena je čez celotno Evropo med tem, ko je njen sedež na Češkem. Sama pa boš lahko opazila, da boš za nekatere izdelke odštela občutno manj kot, če bi jih kupila drugod.









O izdelku: 

Čistilna piling pasta Ziaja Manuka Tree Purifying učinkovito popravlja nepopolnosti normalne in mastne kože in jo pripravlja za vlažilno nego. Izvlečki drevesa nanuka so znani zaradi svojih antibakterijskih in protivnetnih lastnosti, zahvaljujoč temu pasta popolnoma čisti tudi zamašene pore. Nežna masaža s pomočjo mikro zrnc, ki jih pasta vsebuje, spodbudi mikrocirkulacijo v koži in pomnoži učinkovitost naslednje nege. Za maksimalni rezultat priporočamo, da nego kože dopolnite tudi z drugimi izdelki Ziaja Manuka Tree.




Mnenje:

Če spremljaš moj blog veš, da sem že večkrat omenila, da mi je zelo všeč poljska kozmetika. Seveda ni nič drugače pri znami Ziaja, ki je po mojem mnenju ena boljših poljskih znamk.
Tokrat sem preizkušala piling, ki je namenjen normalni in mastni koži, kakršno imam tudi sama. 
Embalaža izgleda povsem klasično, vsebuje pa 75 ml paste z mikrozrnci, ki poskrbijo za globinski piling kože. Pri embalaži mi je všeč, da uporabnik nima stika s samo vsebino izdelka, kot lahko to opaziš pri nekaterih pilingih.
Pasta je bele barve, z drobnimi modrimi zrnci. Za eno uporabo ne boš porabila veliko izdelka. So pa sama zrnca nekako srednje groba, za zelo občutljivo kožo bi bila najverjetneje malo pregroba.
Dokler pilinga ne uporabljaš preveč pogosto ti malo bolj groba zrnca ne morejo škoditi. Sama ga uporabim enkrat na 7-10 dni, priporočljiva pa je tedenska uporaba.
Glede na to, da so zrnca malo bolj groba sem sama zelo nežna ob nanosu. Nanašam ga s krožnimi gibi, izognem pa se področju pod očimi kjer je koža najbolj tanka in nežna. Piling na kožo deluje prijetno in zelo učinkovito odstrani odmrle celice. Tako kot pri ostalih kakovostnih pilingih je rezultat vidno mlajša in lepša koža, ki je na dotik podobna dojenčkovi.
Sam vonj pilinga je srednje močan in prijeten. Deluje nekako osvežilno in dvomim, da bi lahko koga motil. Všeč mi je tudi to, da piling na kožo deluje antibaktrijsko saj je moja koža pogosto izpostavljena mozoljem in drugim nečistočam.
Zagotovo lahko povem, da gre za odličen izdelek za mastno kožo, ki ga bom uporabljala še naprej.
Piling je lahko tvoj za 4,81€, cena velja za spletno trgovino Salma.
Izdelek pa sem, prav tako kot nekatere druge z današnje objave, uvrstila med najboljše nakupe za okrog 5€, objavo najdeš tukaj












Naslednji izdelek, ki se je znašel v moji virtualni košarici je bilo kompaktno rdečilo za lička, znamke Rimmel.
Osebno posegam po mat rdečilah in bronzerjih zato tudi tokrat nisem naredila izjeme. Pri Salmi lahko trenutno izbiraš med tremi različnimi odtenki, sama pa sem izbrala 120 Pink Rose, ki je bil najsvetlejši odtenek. Iskala sem nekaj naravnega kar bo le nežno poudarilo moja lička in dodalo obrazu nekaj živahnosti in globine. Dobila sem prav to kar sem iskala, ob enem pa je rdečilo na mojem obrazu kar dolgo obstojno tekom dneva. Lička nežno obarva in se idealno zliva z mojim tenom kože. Na začetku se mi je zdelo, da bo na moji koži komaj opazno, vendar je kar dobro pigmentirano.
Glede samih odtenkov imam srečo, da je podton moje kože nevtralen in mi tako pristajajo vse barve, vseeno pa najraje posegam po romantičnih roza ali breskovih odtenkih. Rdečilo je bilo čez pomlad in zimo super. Ker pa postaja moja koža vedno temnejša bom verjetno čez poletje in zgodnjo jesen morala poseči po malo temnejšem odtenku.
Zagotovo pa je rdečilo idealno za vse ženske z zelo svetlo kožo. 
Embalaža rdečila je prav ljubka, zraven pa dobiš še čopič, ki sploh ni tako slab. Sicer nikoli ne uporabljam priloženih čopičev ali gobic je pa super za priložnosti, ko nisi doma in tako pri sebi nimaš vseh čopičev. Idealn je tudi za nošenje v torbici. Rdečilo je lahko tvoje za 3,32€.











O izdelku: 

Ekstremni lak za učvrstitev nohtov Eveline Cosmetics Nail Therapy ščiti slabe nohte pred pokanjem, lomljenjem in cepljenjem. Posebna sestava ustvarja na površini nohtov ekstremno trdo plast, ki ščiti vaše nohte. Lak se hitro suši. Barva je mlečna in na nohtih izgleda lepo. Revolucionarna sestava laka za nohte Eveline Cosmetics Nail Therapy vsebuje aktivni kompleks za močne nohte. Očarajte svojo okolico s popolnimi nohti kot iz salona.


Moje mnenje: 

Lak poljske kozmetike Eveline uporabljam sedaj že več kot tri mesece. Na žalost moji nohti še zdaleč niso kot iz salona. 
Po resnici povedano so grozni. Mehki, krhki pa še plastijo in lomijo se mi konstantno. Sicer ni niti približno tako slabo kot je bilo pred uporabo tega seruma, vseeno pa moram povedati, da sem malo razočarana.
Ob začetku uporabe so bili moji nohti tako tanki, da so morali biti krajši od konice prstov. V nasprotnem primeru so se mi že, ob oblačenju oprijetega jeansa, dobesedno obračali. Verjetno veš kako neprijetno, pa tudi boleče je, ko se tvoj noht upogne za 180° v smeri rasti nohta, vendar se ne zlomi pač pa obrne nazaj. To se mi je dogajalo večkrat dnevno, če nisem nohtov popolnoma skrajšala. Šele sedaj se je stanje nekoliko izboljšalo in moji nohti so lahko daljši brez, da se bi upogibali.
Glede na to, da sem se začela bolj zdravo prehranjevati bi lahko rekla, da je tudi to možen vzrok za izboljšano stanje mojih nohtov, ki pa so še vedno daleč od zdravih in lepih nohtov. 
Serum bom sicer še vedno uporabljala nekaj časa, da se zares prepričam o rezultatih na daljši rok. Čeprav se mi zdi 10 tednov zadosten čas, da se pokaže, če serum deluje ali ne. Serum sicer na nohtih izgleda v redu. Tako kot prozoren lak nekoliko mlečnga odtenka.
Za serum boš odštela 2,85€ kar za tak izdelek res ni veliko. Glede na to, da smo ljudje različni so zelo različni tudi naši nohti, čisto možno je, da bo pri tebi tale serum deloval. Sama pa ga za zdaj, zaradi osebne izkušnje, ne bi priporočala naprej.






Znamko Dermacol sem tokrat preizkušala prvič. Gre za češko kozmetično znamko.
Trenutno se ne spomnim, da bi do sedaj preizkusila kaj češkega pa se skoraj vedno poglobim v izvor kozmetike, ki jo uporabjam. Puder je v moji košarici pristal zgolj zaradi radovednosti, dejansko nisem pričakovala kaj veliko od njega. Izbrala sem odtenek 02, na zalogi pa so štirje različni odtenki. 
Za puder v prahu boš sama odštela 2,90€. Osebno me je najprej zmotila embalaža, ki izgleda precej ceneno in nič kaj kakovostno. Gre za preprosto, dokaj tanko plastiko, takšen je tudi pokrov. Opazila sem, da druge blogerke poročajo, da se izdelki v podobnih embalažah hitro razletijo že ob manjšem udarcu, kar pa se meni na srečo še ni zgodilo. 
Sicer pa je sam puder kar dober. Sama ga uporabljam predvsem na T coni obraza, kjer je moja koža najbolj mastna. Koži da lep mat zaključek, poleg tega pa obrazu ne da videza maske. Med samim nošenjem ga ne čutiš oz. ne opaziš na koži. Sicer se spomnim, da je neka punca komentirala, da ji izdelek ni všeč ravno zato, ker po nanosu njen obraz izgleda kot maska.
No pri meni ni bilo tako, dejansko se je puder lepo zlil s kožo in je praktično neopazen. Sicer moram nanos po T coni čez nekaj ur ponoviti, vendar tako pač je, če je tvoja koža mastna in ne maraš tega neprijetnega sijaja. 
Osebno lahko povem, da je puder glede na svojo ceno odličen. Tudi tisto, ne preveč lepo, embalažo mu lahko odpustim. Sicer pa izgleda sam puder, z odtisnjenimi vzorci rožic in čipk, prav lepo.








Še ena znamka, ki je do sedaj nisem poznala. Kallos je madžarska kozmetična znamka, ki se trenutno prodaja po večini Evropskih držav. Sem že rekla, da na Salmi najdeš res ogromno različne kozmetike, kajne? ;)
Tale lak za lase z dodano formulo provitamina B5 je namenjen vsem tipom las. Nahaja se v roza embalaži, za 500 ml pa boš odštela 3,90€. Sama lak uporabljam predvsem zato, da moji lasje ostanejo na svojem mestu. Pogosto so naelektreni in štrlijo vsak na svojo stran, kar ta lak za lase uspešno reši. Poleg tega se mi zdi tudi, da las ne obteži, le ti pa so še vedno mehki in voljni za oblikovanje.
Mislim pa, da bi bile razočarane vse punce, ki rade ustvarjate in potrebujete učvrstitev vaše pričeske. Čeprav naj bi bil lak izredno močan se meni iskreno ne zdi tako. 
Pri meni je sicer tako, da sem prav obupna glede frizur. Moji lasje so ponavadi spuščen ali v čopu, to pa je to. Vse kar vem narediti je čisto preprosta kita, ribja kost je za mene že umetnost. ;)
Sicer sem že neštetokrat rekla, da si bom pogledala filmčke in tutoriale na youtubu in se naučila oblikovati svoje lase, je pa do sedaj vedno ostalo samo pri tem.
Mislim, da zaradi tega razloga nisem ravno pravi človek, ki bi lahko ocenil realno obstojnost laka za lase. Ampak glede na to, da so moji natupirani lasje upadli po petnajstih minutah, se mi ne zdi tako zelo močan, kot piše da je.
 Zagotovo pa je dovolj za občasno ureditev in umiritev mojih štrlečih las. ;)






O izdelku: 

Hranilna maska za lase z arganovim oljem Argan Oil Hydratin Nourishing Cleansing spremeni vaše dehidrirane in obremenjene lase takoj po prvi uporabi. Vlažilne sestavine pomagajo ozdraviti vaše lase. Doživite odlično mehkost zahvaljujoč intenzivni hidraciji. Maska za lase Argan Oil Hydrating Nourishing Cleansing regenerira in poživi vaše utrujene lase.


Mnenje: 


Maska je idealna za suhe lase kakršni so trenutno moji. Aprila sem se ponovno odločila za beljenje las, kar jih vedno zelo utrudi. Konice so izsušene, razcepljene in že na videz ne preveč lepe ali zdrave. Masko sem nanesla na celotno dolžino las, najbolj pa sem se osredotočila na izsušene dele, se pravi predvsem na konice.
Maska ima zelo nežen vonj in jo na posušenih laseh ne zaznaš več. Nahaja se v plastični posodici in je podobne strukture kot večina mask v lončku. Je precej gosta vendar še vedno lepo mazljiva, tako za en nanos ne porabiš veliko izdelka. Sama sem masko na laseh pustila okrog 10 minut, rezultat pa so bili vidno bolj zdravi, mehi in nahranjeni lasje. Masko bom sedaj uporabljala redno, sem pa med drugim spet naročila tudi MSM, ki bo pomagal spraviti moje lase v red.
Masko bi priporočala vsem, ki imajo suhe lase ali zelo izsušene konice. Pri meni je lasišče mastno, med tem ko so konice suhe. Tako sem vedno pozorna, da masko nanesem predvsem na konice, med tem, ko na lasišču uporabljam izključno šampon za mastne lase. Za sedaj mi taka kombinacija ustreza, tale maska pa je pika na i pri negi izsušenih ali slamnatih konic.
Za 220 ml maske za lase boš odštela 2,90€ kar se meni res ne zdi veliko. 















Kako ti je všeč spletna drogerija Salma? Si že kaj naročila ali načrtuješ nakup v prihodnosti? Jaz vsekakor. ;)




6 komentarjev:

  1. Sama sem tudi do sedaj opravila en (kar velik) nakup pri njih. Prepričala me je velika izbira. Dam pa velik minus temu, da objavljajo samo pozitivne ocene kupcev spodaj pod izdelki. Sama sem objavila konstruktivno mnenje o izdelku, ki me je zelo razočaral in seveda nikoli ni bil viden na spletni strani

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če je res tako, se strinjam, da to zagotovo ni ok. Meni kot kupcu pridejo prav realni komentarji o izdelku. Mislim, da je za vse bolje, da se kupec odloči za drug izdelek s katerim bo zadovoljen, kot pa, da se zaradi slabe izkušnje ne vrne več na spletno mesto.
      Sicer pa je res ogromno znamk in izdelkov, vse pač ne ustreza vsakomur. :)

      Izbriši
  2. Tale maska se sliši super, jo bom verjetno prihodnjič naročila.. Tudi jaz sem se po dolgem času odločila za beljenje, oz. za balayage in mi je žal tudi poudarilo suhe konice, s katerimi imam sicer že od prej težave, medtem ko se mi lasišče, tako kot pri tebi, oz. se mi zdi da še bolj drastično, zelo hitro zmasti..Tako da če si pohvalila, ker tudi jaz rabim trenutno nekaj, da malo nahranim lase, je vredno poskusiti :).

    Glede frizur imam isto težavo- razen kite in preprostega vozlja, oz. fige ter čopa, ne znam ustvarjati z lasmi. Tudi jaz si vedno obljubim, da se bom naučila česa novega, pa že ribje kosti ne obvladma, kaj šele kaj bolj kompliciranega :). Posledično tudi po lakih za lase zelo redko, skoraj nikoli, ne posežem...

    Če pa na Salmi ne objavijo negativnih komentarjev, kot je napisala Bojana, pa je to res čudno in se tudi meni ne zdi OK..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je celo glede na ceno. Sem že imela podobne maske za katere sem "pre"plačala 4x več. :)
      Sicer pa sama pri Salmi še nisem nikoli komentirala oz. podala mnenje na izdelek, tako, da to v bistvu ne morem komentirati. Upam pa, da ni tako oz. da vsaj v prihodnje ne bo. ;)

      Izbriši
  3. Pozdravljene!

    Javljam se v bistvu zato, ker že lep čas tudi jaz opažam, da Salma objavlja le moje pozitivne ocene izdelkov, vse negativne (kljub primerni objektivizaciji kritike) pa vztrajno ignorirajo oz. ne objavljajo.

    S tem so v mojih očeh povsem izgubili kredibilnost glede primernega odnosa do stranke, posledično si že ogledujem, kje bom odslej opravljala nakupe. Razumela bi, če stranka niti ocene ne bi mogla oddati- tako pa je to aktivna cenzura.

    Dejansko je slabo za vse, če zaradi prodaje raje v nedogled ponujajo poceni, a slabe izdelke in s tem izgubljam zaupanje v kakovost ponudbe, kot pa če bi dali možnost, da stranke po naravni poti naredijo selekcijo in 'preživi' le kozmetična znamka, ki ima najboljše parametre glede na ceno.

    Skratka: sramotno, da največji spletni ponudnik kozmetike, na tak način skuša ohranjati svoj položaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se popolnoma strinjam, sama sicer še nisem na njihovi strani pustila nobene ocene pod izdelkom, se mi pa zdi takšno ravnanje nepošteno. Dejstvo je, da vsi izdelki vsem ne ustrezajo in mislim, da bi morala vsaka trgovina s kozmetiko strmeti k temu, da kupcem ponudi najboljše za njihove potrebe in potrebe njihove kože. Če nekomu nek izdelek ne ustreza še ni nujno, da ni dober ker je vsaka koža, kot tudi vsak uporabnik, poglavje zase. V bistvu se kupci, ki so zadovoljni vračajo nazaj, taki, ki so večkrat izbrali izdelek, ki jim ni ustrezal pa se verjetno ne bodo. No, mi je res žal, da je tako. Po drugi strani pa bom na Salmi še naprej kupovala predvsem zaradi res široke izbire in primernih cen. :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts