5.27.2016

Organske, presne, veganske Rawr čokolade



Pred kratkim sem v test dobila dve prav posebni čokoladi podjetja Moja čokolada. Gre za angleško blagovno znamko Rawr, ki ponuja veganske, presne in 100% organske brezglutenske čokolade.
V spletni trgovini lahko najdeš kar 6 različnih okusov. Od 80% čokolade pa vse do goji jagod, pomaranče, mete ali lucume. Cena ene čokolade je v spletni trgovini 3,99€, trenutno znižana na 2,99€.
Sama sem lahko izbrala dve Rawr čokoladi, odločila pa sem se za organsko čokolado z okusom mentola ter pomaranče. Vidiš ju lahko na spodnji fotografiji.




Glede na to, da so mi zadnje čase temne čokolade vedno bolj všeč, sem pričakoval, da bo tako tudi pri Rawr čokoladah. V bistvu pa mi niso bile samo všeč, pač pa zelo všeč.
Delila sem jih s svojim dragim, ki sicer ni ljubitelj temne čokolade. Pripomnil je, da so okej, med tem, ko je že izginila polovica tablice. ;)
Moja najljubša je bila vsekakor čokolada z mentolom, ki nekoliko spominja na After Eight čokoladice, mojemu dragemu pa je bila bolj všeč pomaranča, ki je tudi najbolj sladka med Rawr čokoladami.
Obe čokoladi vsebujeta najmanj 68% kakavovih delcev in sta naravno sladkani.
 Organska čokolada z okusom mentola je bila res zelo dobra. Mentol s kančkom vanilije v kombinaciji s temno čokolado res ustvari prav poseben okus v ustih. Če so ti všeč After Eight čokoladice, boš nedvomno navdušena tudi nad to, veliko bolj zdravo in naravno, različico.
Organska čokolada z okusom pomaranče je bila po okusu zelo podobna mentolovi, nekoliko bolj sladka in seveda bolj pomarančna. Temna čokolada in pomaranča je že znana, res božanska kombinacija. Mene osebno pa je veliko bolj prepričala čokolada z mentolom, pomarančna se mi zdela kaj posebnega.
Obe čokoladi sta bili glede na običajne čokolade nekoliko trši, kar pa me ni motilo.
Vsaka čokolada vsebuje 60g, kar bo čisto dovolj. Tudi z bolj zdravimi sestavinami ni pametno pretiravati, kajne? ;)






Čokolada je super za vse, ki se prehranjujejo vegansko ali presno. Prav tako pa je dobra in zares okusna alternativna običajnim čokoladam, za vse tiste, ki bi radi izgubili kakšen kilogram ali se podali po poti bolj zdravega prehranjevanja. Mene sta čokoladi prepričali, metino bom zagotovo še kdaj naročila. Na srečo pa nisem velik čokoholik in je tako tu in tam popolnoma dovolj za mene. :)
Pa ti si že preizkusila katero izmed Rawr čokolad? Kateri okus je tvoj najljubši?


1 komentar:

  1. Jaz sem takrat ono z goji jagodami dobila pa mi je bila zelo všeč :) Tale z mentolom se pa tudi fajn bere! Zdaj moram sicer še preizkusiti novo, in sicer s konopljinimi semeni. Me že firbec daje :D

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts