5.25.2016

Zdravi muffini brez sladkorja ali moke



Ja prav si prebrala! Danes bom s tabo delila recept za okusne muffine, ki so popolnoma brez dodanega sladkorja ali moke.
Muffine boš pripravila zelo hitro, brez kakršnega kompliciranja. Prav tako imaš verjetno vse potrebne sestavine že doma.
Muffini so narejeni na osnovi banane in ovsenih kosmičev. Podoben recept za muffin iz mikrovalovne pečice, na osnovi jajc in ovsenih kosmičev, lahko že najdeš na mojem blogu, klik.
So pa to pravi, mehki in sončni, muffini.
Predlagam ti, da jih spečeš in uživaš brez slabe vesti. Vanje lahko dodaš različno sadje, temno čokolado ali druge dodatke po tvojem okusu.
Recept ni moj, našla sem ga na Pinterestu. Na žalost pa se ne spomnim več na kateri povezavi.
Pa še namig, bolj zrele (torej sladke) so banane, manj medu bo potrebno dodati.





Za 12 muffinov potrebuješ:

2 zreli banani
2 jajci
1 lonček grškega jogurta
2 lončka ovsenih kosmičev
1-2 žlici medu, agavinega/javorjevega sirupa ali drugega poljubnega sladila
1/2 žličke sode 
ščepec soli
vanilijeva aromo po želji


Priprava: 

Pečico segrej na 200°C ter pripravi modelčke ali pekač za muffine. Med tem, ko se pečica segreva pripravi maso za muffine, ki ne bi morala biti bolj preprosta. 
Vse sestavine preprosto stresi v blender ali kakšen podoben mešalnik in jih mešaj približno 3 minute, oz. dokler ne dobiš povsem gladke zmesi. Vmes nekajkrat ustavi aparat in se prepričaj, da na robovih blenderja ne ostajajo ovseni kosmiči ali kakšne druge sestavine. Na koncu v maso ročno vmešaj še poljuben dodatek, sama sem tokrat uporabila borovnice in jagode za drugo polovico muffinov. 
Maso nato enakomerno razdeli v modelčke za muffine, polni jih do 3/4. Postavi jih v predhodno ogreto pečico ter peci približno 15 minut. Če so muffini pečeni lahko preveriš z zobotrebcem, ki ga zapičiš v sredico muffina in mora ostati čist. 
Muffine nato pusti za nekaj minut na sobni temperaturi, da se ohladijo. Takoj, ko jih boš vzela s pečice bodo lepo narasli, čez nekaj časa pa boš lahko opazila, da so delno upadli in niso več tako lepi na pogled. So pa definitivno mehki, sočni in še vedno zelo okusni.
Dober tek! ;)











Kaj meniš o receptu? Osebno sem zelo vesela, da sem ga našla. Ovseni kosmiči so zdravi, ob enem pa tudi veliko cenejši od  "zdravih" mok, kot so npr pirina, ajdova, konopljina... 
Če imaš sama še kakšen podoben recept bom vesela, če ga deliš z mano. :)


6 komentarjev:

  1. O wow, tole pa zgleda čudovito in slastno, moram poskusit, pa same dobre sestavine!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi zdi, da sem nek podoben recept enkrat delala in so res dobri, pa čeprav niso tisti pregrešni :D. Sploh muffine z jogurtom imam rada, ker vedno delujejo fluffy in bolj sočni. :) Jaz tudi vedno nekaj improviziram z bananami in kosmiči, sploh zajtrke :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmmm, glede na sestavine ne morejo biti slabi! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovseni kosmiči so zakon! Me pa okus pečenih banan nekako ne prepriča... enkrat sem delala piškote, ampak mi niso bili všeč :/ mogoče imaš kakšno idejo s čim bi jo lahko nadomestila? Saj verjetno banane so bolj za zgostitev in namesto dodajanja sladkorja?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ravnokar iz pečice,super so! Edino, kar bom naslednič zamenjala je soda bikarbona z vinskim kamnom,saj imam občutek da se čuti okus sode.
    Hvala za recept:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo super, me veseli, da ti je všeč! :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts