5.05.2016

Zeliščna kozmetika Herbio



Danes bom govorila o dveh izdelkih, ki že nekaj časa čakata na svojo oceno. Gre za obnovitveno kremo ter gel za prhanje kozmetike Herbio, ki smo ga blogerke dobile na Srečanju lepotnh blogerk Pomurja. Najprej pa nekaj besed o sami kozmetiki, ki je zadnje čase vse bolj poznana in iskana med blogerkami in lepotnimi navdušenkami, ki prisegajo na naravno kozmetiko.
Herbio najlepša hvala za super izdelka ob katerima sem uživala in razvajala svoje telo. :)




O Herbio 

Kot že samo ime pove, (herb - zelišče, rastlina in bios - življenje) se je kozmetika Herbio rodila v naravi; sredi gozdov, polj in travnikov.
Glavni moto kozmetike je Feel better - Live better (počuti se bolje - živi bolje), zato posegajo po mnogih znanjih in skrivnostih o blagodejnih učinkih rastlin in zelišč, ki so se prenašale z roda v rod in se danes srečale s tehnologijo modernega človeka. Njihova kozmetika je zasnovana tako, da izboljša kakovost sodobnega življenja z izdelki, ki služijo potrebam sodobnega človeka. Kozmetika prav tako ni testirana na živalih.
Herbio združuje naravne pripravke iz dragocenih zeliščnih sestavin in vitaminov, ki so izredno blagi in nežni do uporabnika. Izdelki so tako primerni za celotno družino, tudi za problematično najstniško ali nežno otroško kožo ter alergetike in ljudi z dermatitisom ali drugimi kožnimi težavami.
Najpomembnejše vrednote podjetja Herbio so kvaliteta, uporabnost, zanesljivost ter skrb za varovanje okolja.
Več o sami kozmetiki in njihovih izdelkih pa lahko prebereš na uradni spletni strani Herbio.









O izdelku:


Gel je zelo blag, primeren za redno nego mešane in občutljive kože. Izvleček islandskega lišaja in farnezol kožo očistita, pantenol in bisabolol kožo pomirjata, aktivne sestavine iz bombažnih semen pa dajejo prijeten gladek občutek na koži


Moje mnenje:

Pred kratkim je Herbio osvežil svoje embalaže, da izgledajo bolj živahne in polne življenja, kakor vsebina sama.
 Embalaža gela za prhanje je dokaj majhna in tako zelo priročna za mojo, vedno premajhno, poličko v tuškabini. Vsebuje 200 ml oljnega gela za prhanje v svetlo modri barvi, ki na prvi pogled spominja na klasična mila za roke. Ko ga naneseš na telo pa je občutek popolnoma drugačen.
Všeč mi je, da gel ustvari prijetno in dokaj bogato peno s katero brez težav namiliš celotno telo. Občutek na koži je zelo prijeten in prav osvežilen. K temu verjetno pripomore tudi vonj, ki je precej močan, vendar zelo prijeten in svež. Tak, da te kar zbudi in poživi tvoje telo.
Če se tuširaš zjutraj pred službo sploh ne rabiš kave.
Hecam se, brez kave pač ne gre, je pa tale gel za prhanje zagotovo dobra alternativa. ;)
Gel je v stiku s kožo zelo blag in dobro dene tudi predelom kjer je moja koža nekoliko bolj občutljiva in imam, z drugimi geli, pogosteje težave.
Po uporabi je koža navlažena, izredno mehka, gladka, čudovita na dotik ter rahlo dišeča.
Res super gel za tuširanje, še toliko bolje, da je naraven. Sama bi ga zagotovo izbrala ponovno. :)








O izdelku: 

Posebna kombinacija izbranih sestavin je primerna za nego suhe do zelo suhe kože. Super se obnese tudi na občutljivi koži ali koži z drugimi težavami.  Izbrane sestavine (izvleček korinde, olje trpotčevega gadovca, čebelji vosek, lanolin, alantoin in pantenol) kožo pomirijo, gladijo in postopoma obnavljajo.



Moje mnenje: 


Osebno imam precej mastno kožo zato ta krema na mojem obrazu ni prišla v poštev. Ljubka embalaža s pumpico poskrbi za optimalen nanos, te že na videz goste, mastne in hranilne kreme. Sama sem jo tako uporabljala po telesu, na tistih področjih kjer je koža načeloma še posebej suha. Krema vidno deluje že ob prvi uporabi, suho kožo nahrani in jo pusti gladko ter prožno. Vonj kreme me nekoliko spominja na Sole-a kreme, ki smo jih včasih uporabljali. Za razliko od Sole-je je ta krema občutno bolj hranilna, manj mastna in veliko, veliko boljša. ;)
V kožo se, kot vse podobne kreme, vpija nekoliko počasneje, tudi mazljivost je zaradi gostote malo slabša.
Krema je definitivno super za vse, ki imate suho ali zelo suho kožo. Glede na to kako dobro je nahranila mojo suho kožo na komolcih, bo tvoj obaz še veliko hitreje in učinkoviteje. Glede na to, da sama nimam suhe kože pa bi za naslednjič izbrala kakšno drugo kremico. :)








Si že preizkusila Herbio izdelke? Kateri so ti všeč? :)

6 komentarjev:

  1. Ta gel za tuširanje je mene res navdušil. Sploh penjenje za tak naraven izdelek in seveda to, da ni iritiral moje kože. Jaz slabše prenašam te Balea in podobne zelo odišavljene tuš gele. Sploh v mrzlih mesecih, poleti si lahko privoščim več :). Krema mi je tudi zanimiva, ampak trenutno tudi zame preveč bogata in jo bolj uporabljam na suhih predelih po telesu kot ti :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni taki geli pogosto ne ustrezajo, kot si napisala predvsem pozimi ja. Hitro dobim izpuščaje in pa zelo srbečo kožo po kakih parfumiranih gelih, ta pa je res super. :)

      Izbriši
  2. Gel za prhanje se dobro bere :) Dobra primerjava s kavo :P Drugače pa super, glede na to, da je naravno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se zdi, da bolj ko se približuje dan D, bolj je moja koža suha na obrazu (nimam pojma, kako mi je na dogodku izmerila mešano, ker se mi na T coni nikakor ne masti, ampak je listo suha), tako da mi je trenutno tale Herbio kremica za suho kožo res popolna za čez dan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res? Zanimivo in hkrati upam, da bo tudi pri meni kdaj manj mastna. Itak se je z najstniških let že kar popravilo, ampak glede na to, da sem stara 25 let bi se lahko počasi kaj normaliziralo, je še kar precej mastna. :)
      Super, da ti kremica ustreza! ;)

      Izbriši
  4. Meni je zaenkrat vse od njih super, sploh kreme <333

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts