Johnny Organic: ANTI-CELULIT kavni piling



Danes je spet čas, da izveš malo več o mojem dragem Johnny-u! :)
Sicer naj že na začetku povem, da Johnny ni samo moj. Obožuje in redno uporabljajo ga številne ženske in verjetno tudi kar nekaj moških.
Kot je marsikateti že znano gre v bistvu za super hrano, ki deluje od zunaj navznoter.
Johnny Organic je izdelan iz naravnih sestavin in namenjen naši koži. Zaradi svojih neoporečnih sestavin ustreza kar vsakemu tipu kože.
Se spomniš DETOX pilinga & maske za obraz, ki mi je bila všeč in o kateri sem na blogu že pisala? No tudi to je bil eden izmed Johnny Organic izdelkov. Nekaj več o Johnny-u lahko prebereš v omenjeni objavi, zato bom danes kar preskočila na bistvo.
No, tokrat sem torej preizkušala Johnny-ev kavni piling, ki bi naj bil dokaj uspešen pri odpravi celulita. Pa poglejmo kako sem bila tokrat zadovoljna z našim Johnny-em.






Kaj pravi Johnny o sebi? 


Punči, jaz sem Johnny 100% presen, naraven & čist kavni piling.
Narejen, da aktivno napadam celulit in strije ter negujem aknasto kožo. Navzven nekoliko grob, vendar od znotraj le nežna duša z velikimi kvalitetami.

Zmešan s kofeinom iz najboljših arabica kavnih zrn, vlažilnimi regeneracijskimi olji in nepredelane himalajske soli.
Obogaten z ajurvedskimi super živili, ki se že stoletja uspešno uporabljajo v tradicionalni medicini za preprečevanje kožnih težav.
Drugače sem pa zelo čist tip brez kakršnih koli nepotrebnih dodatkov, kot so konzervansi, umetne sestavine ali druge umazanije!






Kaj pa mislim jaz?


Tokratna različica Johnny-a izhaja v enaki, 200 gramski, papirnati embalaži kot DETOX maska, ki sem jo že preizkusila. Dobra stran papirnate embalaže je zagotovo ta, da ne obremenjuje okolja pa še sovpada s celotno Johnny-evo zgodbo. Malo slabša stran je, da moram pod prho res paziti, da se embalaža, posledično pa tudi njena vsebina, ne zmočita. Sicer bi seveda lahko piling preprosto shranjevala v kakšni drugi posodici, vendar se za takšno alternativo nekako nisem odločila. Mi je bolj všeč kar pristen Johnny, takšen kot je, naraven in samosvoj. ;)

Sama sem Johnny-a uporabljala predvsem na predelu po nogah in zadnjici, kjer je ponavadi celulit najbolj viden. Že ob odprtju vrečke me je presenetil pristen vonj po kavi. Kot se za pravo kofetarico sposodi, seveda naravnost obožujem ta vonj in si moram po tuširanju obvezno pripraviti še skodelico vroče kave.
Piling sam je izdelan iz mletih in praženih zrn arabica kave, dodana pa mu je roza himalajska sol ter ekstra deviško kokosovo olje v kombinaciji s hladno stiskanim mandljevim oljem, nerafiniranim oljem neem ter eteričnim oljem geranije. Kombinacija kavnih zrnc in grobe soli poskrbi za dober piling kože. To pomaga k hitrejšemu kroženju krvi in tako hitreje "odplakne" celulit. Poleg tega pa piling še odstrani odmrlo kožo in razširja pore, kar pomaga, da kofein prodre v globje plasti kože.
Verjetno si že slišala, da je kofein glavni v boju proti celulitu, vsebuje ga kar veliko anticelulitnih izdelkov. Kofein izboljša oz. pospeši krvni obtok ter tako preprečuje nastajanje celulita, ter pomaga gladiti predele, ki so že prizadeti.
Sama sem piling naredila približno trikrat tedensko, kar pod tušem. Najprej dobro zmočiš svojo kožo, nato pa s krožnimi gibi naneseš piling po telesu in ga pustiš delovati približno 5 minut. Osebno sem se osredotočila na stegna in zadnjico, lahko pa ga uporabiš kar po vsem telesu. Glede na to, da je piling precej grob, ga sama na tanki koži obraza raje ne bi uporabljala. 
Piling ob nanosu nekaj časa masiram po koži, da poskrbim za pospešeno krvavitev. V pet minutnem čakanju, da izdelek začne delovati, boš verjetno na koži občutila rahlo pekoč občutek. Brez skrbi, to je normalno in je samo pokazatelj, da izdelek res deluje in se tvoj celulit "topi". 
Občutek je podoben kot ob drgnjenju kože z različnimi krtačami, ki odpravljajo celulit in prav tako pomagajo pri hitrejši cirkulaciji. Po pilingu je koža mogoče malenkost rdeča, vendar rdečica mine zelo hitro. 
Kar ostane je izredno mehka ter že na videz bolj gladka! Ja, Johnny zares deluje in to že ob prvem nanosu pilinga. Sicer je učinek videza gladke kože bolj kot ne kratkotrajen, zato je potrebno postopek ponavljati večkrat. Osebno se mi zdi trikrat tedensko optimalno za vidne rezultate. 
Sama sedaj že kakšne tri mesece uporabljam piling, za tem pa nanesem še kremo proti celulitu. Na SummerMBeauty dogodku smo jih blogerke dobil kar nekaj, trenutno mi jih torej res ne manjka. ;)

Odkar se spet družim z Johnny-em opažam, da je moja koža stalno svilnato mehka, ob enem pa tudi vedno bolj gladka. Ker vse vemo, da se ob nezdravi prehrani in gibanju celulit hitro vrne ti predlagam, da Johnny-a uporabljaš v kombinaciji z redno vadbo in primerno prehrano. Tvoje telo ti bo hvaležno, rezultati pa bodo vidni hitro, obljubim! :)
Johnny-ev piling je res enkratna stvar, ki jo priporočam vsaki. Zelo vesela sem, da ga imam in bi ga z veseljem kupila ponovno. Glede na to, da vedno redno uporabljam pilinge telesa bom tokrat ostala zvesta kar Johnny-u, ki ima poleg učinka pilinga na kožo še učinek glajenja ter zmanjševanja celulita. Vse v enem, Johnny pač. :)








Johnny je laho tvoj za 14,95€! Kupiš ga lahko TUKAJ.






Pa ti, si že preizkušala katerega izmed Johnny-evih izdelkvo? Kateri ti je najbolj všeč? :)

4 komentarji

  1. Čudovite slike! :) Njihovi izdelki imajo zmeraj tako smešne opise :D So prav simpatični za brati! :D

    Drugače pa vonj bi bil zame. Kave ravno ne pijem rada, obožujem pa njej vonj. Po drugi strani pa to ne bi bilo zame, ker sem kar lena glede takšnih stvari :D Čeprav bom mogla ureknit, ker letos imam pa nenormalno celulitaste noge :D Še hvala bogu, da se ne bom rabila kazati v kopalkah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valentina, zanimivo, da ti diši kava glede na to, da je ne maraš. :D
      Hvalaa, sicer pa glede celulita je super, res pa je, da moraš to kar pogosto uporabljat ja. :)

      Izbriši
  2. Prebrala sem že toliko različnih mnenj glede Johnnyja, me veseli, da je tebi všeč. :) in tale vonj po kavici, mmm ... :D mogoče se pa odločim, da še sama kaj preizkusim. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem tudi jaz slišala, da so imele nekatere (predvsem pri maskah za obraz) neke reakcije čudne. Jaz lahko povem, da je bilo za zdaj vse ok pa imam tudi malenkost občutljivo kožo. :)

      Izbriši