6.08.2017

Pomladno/poletna Avonova ličila



Avon me je v preteklem mesecu spet razveselil s kar nekaj lepotnimi dobrotami. Danes je čas, da s tabo delim svoje mnenje o nekaterih njihovih ličilih. Na koncu objave te čakajo še navodila za nagradno igro v kateri boš lahko tudi ti preizkusila nekaj njihovih izdelkov. :)
Na mojem blogu je bilo o Avonu napisanega že veliko zato danes brez dolgovezenja. Ostale objave o kozmetiki Avon pa najdeš TUKAJ. :)






Tokrat sem v test dobila dva izdelka iz Avonove nove linije Mark. Eden izmed teh dveh izdelkov je maskara s pomočjo katere lahko sama kreiraš željen volumen. Torej ena maskara in kar trije učinki na trepalnice. Zadeva se sliši obetavno, maskara pa ima na spodnjem delu regulator, ki ga obrneš na željen volumen. Številka 1 tako le malo poudari trepalnice in je super za dnevno ličenje, med tem ko lahko številko 3 naneseš nekoliko bolj dramatičen videz trepalnic. Maskara je oftamološko testirana in mojih občutljivih oči ne draži. Krtačka maskare je klasična, nanos z njo pa je natančen in brez grudic tudi če nanose stopnjuješ. Maskara se ne razmaže, rezanje čebule je prestala odlično. ;)
Sama sicer v maskari iščem bolj volumen kot podaljšanje, moje trepalnice so kar dolge jim pa manjka malo volumna in definiranja kar ta maskara definitivno opravi z odliko. Mislim, da bi bile z njo zadovoljne tudi damice z malo krajšimi in ne tako gostimi trepalnicami. Glede regulatorja iskreno povedano ne vem, če opazim veliko razliko. Ob nanosu na trepačnice se opazi razlika med 1 in 3, sicer pa niti ne. Spodaj prilagam fotografijo in lahko oceniš kar sama. Osebno kar vedno uporabim najvišjo stopnjo. Works for me! 










Lak za nohte iz linije True Colour v čudovitem odtenku Caring Cream. Ta lak združuje kar 7 različnih funkcij. Obljublja zdrav videz nohtov, nevtralno barvo, prekritje nepravilnosti, UV zaščito, močnejše nohte, gladkost in ne razbarva nohta. Lak me je res zelo presenetil. Prvo kot prvo mi je noro všeč odtenek. Moji prsti na rokah so, verjetno zahvaljujoč Španiji, že v začetku junija kar temni. Odtenek laka res noro dobro izgleda na zagoreli koži. Verjetno zato ker je nekaj odtenkov svetlejši kot koža. V krasnem nude odtenku izgleda dokaj naravno. Kot drugo me je presenetila obstojnost laka. Sama spadam v tisto skupino žensk, ki nima skoraj nikoli popolnih nohtov, ker se ji lak vedno nekako okruši. Do zdaj sem prisegala predvsem na Essie lakce, ki so bili na mojih nohtih obstojni do 5 dni (če sem imela srečo seveda). Avon lak pa imam danes na nohtih že sedmi dan in dejansko sta malo okrušena samo dva prsta leve roke, desna roka po sedmih dneh še vedno ostaja popolna. Noro in kar ne morem verjeti. Naj omenim še, da posodo vsakodnevno pomivam ročno. Vsak dan tudi kuham in opravljam podobna domača opravila. Vse sem počela brez posebne skrbi ali čuvanja nohtov. Mislim, da je tole trenutno moj najljubši lak. :)







Večbravne perlice s pigmenti, ki odbijajo svetlobo sem od Avona prejela že lansko poletje. Tokrat pa je na moj naslov prispel nekoliko drugačen odtenek. Res super stvar! Perlice dajo koži nežno zagorel in svetleč videz. Koža izgleda  zagorelo, se lepo sveti, vseeno pa je vse skupaj zelo naravno. Zakaj bi svojo kožo uničevala na soncu, če lahko izgledaš zagorelo s pomočjo ličil.?! Za poletje so perlice super saj jih lahko uporabiš po vsem telesu, ne samo po obrazu. Več kot odlične so za poletne večere, ko koži dodajo še dodaten sijaj. Perlice so mi od lanskega leta še vedno ostale, kljub temu, da sem jih uporabljala kar pogosto.  Na spodnji fotografiji lahko vidiš razliko med perlicami, ki sem jih dobila lansko leto (odtenek Bronzed), letos pa sem dobila nekoliko bolj barvno verzijo v odtenku Radiant Glow. Letošnje perlice so nekoliko bolj roza in so tako super tudi kot rdečilo za lička. 









Letošnjo spomlad je na ustnicah na modnih brveh kraljevala rožnata barva. Zato smo tudi blogerke dobile tri različne odtenke v podobnih barvah. Pri meni so se sicer najverjetneje zmotili saj sem dobila dva enaka odtenka. Sama sem tako prejela odtenek Pink Passion in dva odtenka Rouged Perfection. Tako kot lak za nohte so me tudi te šminke zelo pozitivno presenetile. Zgleda, da mi je linija True Colour pisana na kožo. ;)
Odtenek Pink Passion je v svetlo roza odtenku, ki je sicer dokaj intenziven. Rouged Perfection pa je v kremastem nude odtenku. Kot prvo so šminke zelo udobne za večurno nošenje. Kljub temu, da so mat ustnic niti najmanj ne izsušijo. V bistvu jih med nošenjem sploh ne čutim. V prvih minutah je mogoče občutiti nekoliko bolj suh občutek na ustnicah, ki pa hitro izgine. Prav tako so odtenki kar dobro pigmentirani in zelo obstojni. Šminka je na mojih ustnicah začela bledeti po šestih urah, kljub temu, da sem v teh šestih urah popila 1 liter vročega čaja in 2 litra voda. Šminka bledi enakomerno, ne poka in se na ustnicah ne svaljka. V bistvu tudi po večurnem nošenju ostane na mestu kar je za mene velik plus. Všeč mi je, da imam sedaj lahko mat ustnice, obstojno in dobro pigmentirano šminko, ki ob enem na mojih ustnicah zdrži kar nekaj časa. Bravo Avon! :)









Dobila sem še gloss v odtenku Mauve. Odtenek je čudovit, gloss pa mi iskreno povedano ni preveč všeč. Gloss ustnice poveča in jih naredi bolj polne, to pa doseže s hladilnim učinkom na ustnice. Moje ustnice so verjetno zelo občutljive saj se tega občutka ne morem navaditi, čutim ga še po eni uri in meni osebno je res neprijeten. Ustnice sicer res izgledajo bolj polno in sočno, tudi odtenek je super. Ob enem pa se mi zdi kot, da mi ustnice sredi poletja zmrzujejo. Tako, da ja. Ta gloss na žalost res ni primeren za mene. :)



Nagradna igra

Kot sem omenila že zgoraj sem dobila dve šminki v enakem odtenku, zato sem se odločila eno podariti. Prav tako pa bom podarila tudi bronzing perlice in še nekaj izdelkov. Nagradna igra tokrat poteka na mojem FB profilu (21st century girl). Za sodelovanje klikni tukaj.

4 komentarji:

  1. lepi nohti ! :)
    jaz tudi morem počasi vse dobro preizkusit..toliko Avonovih izdelkov se mi je nakopičilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Glede kopičenja pa verjamem ja, če nas Avon tako razvaja. :)

      Izbriši
  2. Caring Cream izgleda čudovito na tvojih nohtih in z barvo polti <3 To je zdaj moj nov najljubši nude odtenek. Tudi sama sem bila presenečena, kako dobro mi je zdržal. Sama imam tudi bolj slabe nohte in je to en redkih, ki mi je zdržal ene 4 dni brez kakršnega koli krušenja. Zdaj imam še en lila odtenek in prav tako odlična formula :).

    Perlice so me presenetile z pigmentacijo. En poteg čopiča in nisem rabila nič več nanašat :D. Šminke so pa itak zakon. Še več odtenkov bi imela v tej mat verziji :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi moj! :) Rabim obvezno še kašen odtenek laka in šminke. ;)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts