9.15.2017

Yanumi Avocado Fruit Oil


Današnja objava je še posebej namenjena vsem, ki se navdušujete nad naravno kozmetiko in v svojo vsakodnevno nego kože rade vključite tudi uporabo različnih olj. V drugi polovici meseca julija sem od slovenske naravne blagovne znamke Yanumi prejela v test avokadovo olje. Za sebe bi lahko rekla, da sem velika ljubiteljica olj. V moji kopalnici jih vedno lahko najdeš kar nekaj. Olja najraje uporabljam v hladnejših mesecih, ko je moja koža nekoliko bolj suha, po njih pa po potrebi posežem skozi vse leto. Res je, da imam na obrazu kar precej mastno kožo in bi mnogi menili, da torej olja za mojo kožo niso primerna, pa sploh ni tako. Nekatera olja so za tako kožo celo priporočljiva saj pomagajo v boju z nepravilnostmi in uravnavajo izločanje sebuma. Če torej koža proizvaja preveliko količino le tega se bo ta z uporabo takih olj uravnal, torej koža bo sebum proizvajala v nekoliko manjši meri.




Yanumi 


Slovenska blagovna znamka, ki izdeluje naravno kozmetiko primerno za vse, ki bi radi svoji koži ponudili samo najboljše sestavine iz narave. Njihova kozmetika ima ekološki certifikat, za izdelavo pa uporabljajo hladno stiskane in nerefirirane surovine, ki v sebi ohranjajo moč narave. Noben Yanumi izdelek ne vsebuje konzervansov, barvil ter ostalih sintetičnih ali zdravju škodljivih dodatkov. Prav tako je kozmetika prijazna tudi živalim. 


Na testu: 100% naravno avokadovo olje



Pri Yanumi so o olju povedali naslednje:

"Hladno stiskano avokadovo olje YANUMI s svojim bogastvom vitaminov A, B1, B2, D, E, lecitinom in esencialnimi maščobnimi kislinami kožo obnavlja, hrani in ji vrača sijaj, hkrati pa jo ščiti pred izgubo vlage in vremenskimi vplivi ter pomaga pri tvorbi kolagena in vitamina D. Primerno je za nego suhe kože, hrapave in nežne kože okrog oči ter za nego ustnic in las. Odlično se vpije v kožo, zato je zelo priljubljeno kot masažno olje, zaradi njegove viskoznosti pa ga lahko uporabljate v kombinaciji z redkejšim, hladno stiskanim mandljevim oljem YANUMI. Ima tudi naravni zaščitni faktor 2 do 3, zato je odlično olje za uporabo pred in po sončenju, prenese pa tudi višje temperature shranjevanja, tako da ga lahko brez skrbi odnesete tudi s sabo na plažo."

Hladno stiskano 100% naravno olje avokada se nahaja v priročni stekleni embalaži velikosti 50 ml. Všeč mi je, da olje doziraš s pršilko, ki poskrbi, da naneseš ravno pravšnjo količino. Barva olja je rumene barve, struktura pa je precej tekoča kar poskrbi za preprosto nanašanje manjše količine olja na kožo. V poletnih mesecih sem olje v nego vključevala po potrebi. Nato pa je prišel, proti avgustu, ekstremno hladen september, ki je pustil svoj pečat na moji koži. Tako sem uporabo olja povečala in ga začela uporabljati vsakodnevno. Nanašam ga predvsem na obraz, ter na suho kožo na telesu, ki je pri meni predvsem na področju nog - od gležnjev pa do kolen. Moja koža je olje super sprejela, tudi na nekoliko bolj občutljiv obraz je delovalo prijetno. Olje je po nanosu kožo bistveno zmehčalo, suhi predeli pa so bili po dveh do treh dneh uporabe vidno izboljšani. V hladnejših dneh so pri meni pogoste luskice (kot posledica suhe kože) na predelu nosu. Suho kožo z nanosom tekoče podlage samo še bolj poudarim zato sem tudi tekočemu pudru dodala kapljico avokadovega olja in ga nanesla na predel nosu, da luskice niso bile več tako opazne. Glede na to, da v septembru olje uporabljam vsakodnevno se tudi luskice niso več pojavile, koža na teh predelih pa izgleda povsem normalno. Olje sem uporabljala prav tako za nego ustnic, ki so bile zaradi hladnega zraka razpokane. Obneslo se je super, ustnice so bile veliko bolj gladke in navlažene, koža pa vidno bolj navlažena, prožna in mehka. Edina stvar, ki me je zmotila je vonj, ki je izredno močan in meni osebno neprijeten. Uporabnice naravne kozmetike ste verjetno takih, naravnih, vonjav vajene, sama pa jih nisem ravno. Iskreno povedano sem imela kar nekaj težav, da sem se na vonj navadila. Tudi zdaj, ko olje uporabljam že nekaj časa se mi vonj ne zdi ravno prijeten, sem se pa nanj nekako navadila. Na srečo je vonj najbolj izrazit samo ko izdelek nanašaš, ko se vpije v kožo se hitro razgubi. Se pa je potrebno zavedati, da ja za kožo izdelek z naravnim vonjem veliko bolj zdrav kot izdelek, ki vsebuje naravne vonjave, ki lahko kožo dražijo in dodatno izsušujejo.




Uporaba:


Olje je namenjeno vsestranski uporabi, predvsem za nego kože in las. Uporabiš ga lahko tako na telesu kot na obrazu, prav tako pa je odlično za mehčanje obnohtne kožice ter predelov kjer je koža običajno bolj suha in trda (komolci, pete, ipd).
Na obrazu ga je najbolje uporabiti po toniku, v kolikor uporabljaš serum pa olje nanesi nad serum. Sama ga uporabljam samo zvečer. Olje lahko naneseš s pomočjo vate ali prstov, primerno je tudi za nego predela okrog oči, kamor ga vedno naneseš z nežnimi tapkajočimi gibi. 
Za nego telesa je olje najboljše nanesti po tuširanju, ko je koža čista in pore odprte.
Olje lahko uporabiš tudi za nego las. Nekaj kapljic vtreš na suhe konice po pranju las ali pa olje naneseš na lase pred pranjem, lase pa zaviješ v toplo brisačo ter pustiš delovati 20 do 30 minut. Nato lase spereš ter nadaljuješ z običajno nego.
Olje lahko prav tako zmešaš z eteričnim oljem ali soljo ter dodaš svoji kopeli, da bo po kopanju koža še bolj mehka, negovana in napeta. 
Nenazadnje je avokadovo olje primerno tudi za nego ustnic. Nekajkrat dnevno ga nanesi na ustnice, le te pa bodo postale bolj mehke, gladke, navlažene ter naravno bolj rdeče. 



Lastnosti avokadovega olja:


- pomirja razdraženo kožo ter nevtralizira rdečico
- vsebuje faktorje za naravno zaščito kože, ki pa so občutno prenizki za samostojno uporabo
- mehča, hrani in obnavlja kožo
- kožo ščiti pred izgubo vlage
- odlično za vse tipe kože, še posebej priporočljivo za nego suhe ali vnete kože
- izredno cenjeno za uporabo pri masažah
- pospešuje tvorbo kolagena
- kožo ščiti pred poškodbami
-neguje in obnavlja razpokano kožo
- zdravi posledice aken in mozoljev
-izjemno močan antioksidant
- gladi gubice ter kožo varuje pred prehitrim staranjem





Avokadovo olje bi priporočila vsem ljubiteljicam naravne kozmetike, prav tako kot tudi vsem ostalim. Super je za vsak tip kože, v mrzlih mesecih, ki prihajajo pa je nepogrešljiv izdelek za vlaženje kože in las. Ima res dobro lastnost vlaženja in ga bom uporabljala tudi pozimi. V kolikor bi zase raje izbrala kakšno drugo olje ali maslo za telo pa le pokukaj na Yanumi spletno stran (klik). 


1 komentar:

  1. Super ocena in zveni mamljivo in res vsestransko. Mogoče si ga pa privoščim.
    Mi je všeč, da ti je pomagal pri luskicah in za razpokane ustnice :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts